Gabz Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 7 minutter siden, BjornarHS skrev: Godt å høre! 4 minutter siden, DanielStance skrev: Haha, tenkju Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etik39 Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 De felgene der er skamfine i 19¨men vet ikke hvordan det blir med 18¨. Men det blir sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 Får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Gratulerer med Alpina felgene. Samme som jeg har på 6 serien disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Takker! Åja, så gøy Kan ikke være mange av disse der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Nå, er vel noen. En kamerat har helt like på 745i sin også. Men du kunne nå vel ha prøvd de på bilen, å servert oss noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Må få til det en dag snart, ja Må jo montere nye innerskjermen på høyre side foran og, så hjulet må av uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Godt jeg har solgt min E39, ellers hadde jeg vært grønn av sjalusi Lette leeeenge etter slike felger til min forrige E39, vanvittig pene de på e39, serlig uten M-sport synes jeg. Tror ikke jeg har sett disse på en E39 med m-sport, så du får servere litt bilder når du får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Hehe, ser den Ikke sett noen med M-sport og disse selv, så er spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Da har dere ikke sett godt nok etter Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Har bare sett i 19" og 20", og som regel er det også Softline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Er det ikke Softline du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 52 minutter siden, DanielStance skrev: Er det ikke Softline du har da? jo er det! hvertfall ifølge et kjapt google søk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 29, 2016 Forfatter Share Skrevet November 29, 2016 Trodde Softline var en litt annen modell som bare var i 19", jeg? Er de også produsert av Ronal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Du har nok Softline. Softline 2 er vel de 2 delte utgavene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå