RemyNG Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Ser bedre ut med engang :P. hmm dobbelsidig tape er vel litt dristig, prøvde på min og med den datt bare av. Så ble skiltholder igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 (endret) Ville finne sånn Dual Lock borrelås, men ingen hadde det i butikk, så bestiller kanskje på nett. Men denne teipen var visst nok ekstremt kraftig og kunne klistres på det beste, samt at den skal kunne holde 6 kg per 30cm tape. Så får se! Må jo tåle vær og vind. Dumt hvis jeg kjører gjennom en dam og finner ut noen timer senere at skiltene er borte Edit: bestilte en pakke med Scotch Dual Lock til henting i butikk, så burde være inne om 2-3 dagers tid, tror jeg. Den er kanskje bedre. Endret Februar 17, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Grattis med ny bil. Kjekt når man kan kjøpe noe man vil ha. Flotte planer du hadde og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Får stikke bortom og inspisere nye tralla di etterpå da, siden du skal på service borti gata her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Det skal du få lov til Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 (endret) likte hva jeg så her! så ut som et meget godt eksemplar! veldig lik min egen, tok rusta hos privat i høst.. allerede er rusta på vei tilbake så tydelig at jobben ikke ble tatt grundig nok for min del... men gleder meg til og se osen dette stykke ender opp! Endret Februar 18, 2016 av Jimbo92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Takk for det! Vil påstå det ja Må få tatt rusten etterhvert.. Blir nok å finne noe svart, jeg òg. Latterlig dyrt for karosseriarbeid og lakk i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Polen skal visst være billig og få sånt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Fant en nettside hvor det tilbys hellakkering til 16k, så burde ikke være så dyrt da Får se nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Wow, grattis med drømmebilen. Denne var jo virkelig flott da, og digger den fargen Dette har jeg trua på, Ser ut på planene dine som denne blir en tøffing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 On 16.2.2016 at 23.02, Shattered skrev: Original er jo mye heftigere jeg er enig med f90 på akkurat det f90 er vel enig i at e39 m5 touring er et unntak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 8 timer siden, Shattered skrev: Får stikke bortom og inspisere nye tralla di etterpå da, siden du skal på service borti gata her du får si ifra når du drar! så stopper du innom SFJ og henter meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå