Shattered Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 Noen som vil ha e39? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Shattered og Enes Yakici reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 (endret) @Gabz Akkurat! Endret August 24, 2016 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 du veit hva jeg har sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 Nå, Freakshow skrev: du veit hva jeg har sagt! Ja, men vil ikke ha gjelda di uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 2 timer siden, Shattered skrev: Ja, men vil ikke ha gjelda di uansett we talked about this you dumb fuck xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: we talked about this you dumb fuck xD Shut your cakehole, you cookie! Bilen er i orden igjen var ikke noe galt da jeg fyrte i gang og kjørte bortover i sta, lå en haug med feil inne, alt ble sletta og bilen går normalt igjen. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 hahaha xD you cookie xD så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Snart kommer juletreet igjen 😂😂 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 2 timer siden, RemyNG skrev: Snart kommer juletreet igjen 😂😂 Vi får satse på at juletreet ikke kommer tilbake med det første! Orker ikke mer trøbbel nå, skal jobbe i byen i morra så skal innom Biltema og få fjerna siste pæra til lys bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Endelig fikk jeg bytta ene pæra bak på lørdag, fikk vekk alle varsellampene! Eneste som "irriterer" meg (kommer heller ikke opp på diagnose) er lampa for spylervæske som lyser når man starter bilen. Har forresten kjørt mer enn 20 mil i helga uten å kjøre fulle jævler på natta, jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så det sto 230 bak 300 i sta Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 Ingenting nytt skjedd her enda, men kaaaanskje det kommer en oppdatering over helga sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 Tok litt bilder av rusta i dag, iķke mye å se på. Panser og skjermene kan byttes, men resten blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Må vel kunne taes med punktfiks vel? Mye styr å bytte halve bilen for at rusta skal komme tilbake om noen år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 rust rust og atter rust! det på karrosoriet kan vel tas uten problemer så lengst det ikke er hull? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå