Gabz Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Tror det er bedre om bilen blir lakkert sølv? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 *Ba dum tss* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 haha! you guys are funny! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 10 timer siden, Gabz skrev: Tror det er bedre om bilen blir lakkert sølv? Idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Damn jeg går glipp av mye på bimmers , blir bra denne her Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 9 minutter siden, RemyNG skrev: Damn jeg går glipp av mye på bimmers , blir bra denne her Ikke bare du! Jeg sliter sjæl med å få med meg mye etter oppdateringa av forumet Ja håper da det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 haha godt vi er flere :P. Så fått tak i facelift uten knekte lysjusteringer? Shattered og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 Tror ikke noe er knekt der, kom fra en svensk bil, en 525i (en her inne som selger i deler). Mulig det skjer noe i helga her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Hvis du rister litt i lykta og innmaten vibrerer så er de knekt Men så hele og fine ut, de du henta. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 On 11.3.2016 at 8.44, Gabz skrev: Hvis du rister litt i lykta og innmaten vibrerer så er de knekt Men så hele og fine ut, de du henta. Jepp! Tror de er helmaks skal uansett sende de på rens/bytte av pinner når lommeboka sier ja! Ikke skjedd stort her, skal hente en dieselslange hos han jeg henta bilen hos, en dag i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Wohoo, henter den slangen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Liten oppdatering sommerhjula beholdes! Bakluka kan skaffes til 6000 ferdig lakka. Jeg lurer dog på hvordan ruta ser ut, må nok bytte den og vil jeg tro. Orker ikke ta av plasten i bagasjen for å se på det enda. Første jeg trenger nå er pærer til parklys  Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Nice! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Ble bra! Bytta også luftfilter og veivhusventilasjon i dag. Tok ikke bilde av det gamle filteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 Skal se på, eventuelt hente bakluke i morra. 4 timers kjøring, spennende å se om det blir kjøp - den så strøken ut, men kanskje feil farge på'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå