Gå til innhold

Bmw 316i godt kjøp?

Xtorx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes vanlige, gørrkjedelige, grå felger er helt greit. Har aldri vært så opptatt av å "gjøre bilen tøff" med senk og felger, heller da. 525DAT'en jeg hadde var senka 25mm fra fabrikk, lavt i massevis. Synes den var veldig digg å kjøre med 17", tror dekka var 245/40(45?)/17
Nå er denne riktignok grå, da.
11402863_10205956949377045_8361813104881

Akkurat passe høy for grusomt dårlig vedlikeholdte Vestfold-veier. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Shattered skrev:

Skal helt ærlig si at 316 er kjedelig bil å kjøre.

Husk at det er enorm forskjell på E46 og E90 da ;) En helt annen verden av kjørekomfort og følelse i disse.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gabz skrev:

Husk at det er enorm forskjell på E46 og E90 da ;) En helt annen verden av kjørekomfort og følelse i disse.

Ja. E90 er jo så vidt jeg forstår en mye mer moderne bil både i utseende og ikke minst komfort. Er sikkert smak og behag men E90 ser og føles mer voksen og ikke minst mye nyere ut. Er forresten aux-inngang inkludert i standardutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gabz skrev:

Det er i og for seg sant, men vil nå tro at det er sånn ca den samme kjøreopplevelsen! Men igjen, bilen min hadde NULL utstyr også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er utrolig mye nybilsfølelse og kjørekomfort i disse. Både E60 og E90 er en helt ny verden i forhold til E39 og E46, selv om alle fire er veldig gode biler. 

Angående AUX husker jeg ikke helt om det er standard i alle biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det jeg fikk beskrevet som en "liten skade" den var altså betydelig større når jeg dro for å se på bilen i dag. Ser ut som om ripene er gått gjennom til grunningen, men altså ingen bulk slik jeg så. Noen råd til hvordan dette kan utbedres, må dør + hele bakparti lakkes og hva kan ca pris på dette komme på...? 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er bilen hentet - og den er en drøm å kjøre. Veldig fornøyd og "skaden" var bare å bruke varmtvann og svamp på og vipps var de hvite malingsrestene borte. Veldig små riper under som lar seg polere bort til sommeren :) Var i tillegg et annet eksosanlegg på bilen som lager en veldig grom lyd!

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...