Xtorx Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Haha😜 Kult bilde. Ikke værst de felgene der. Er usikker på om jeg skal gå for sølvaktige eller mer svarte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Jeg synes vanlige, gørrkjedelige, grå felger er helt greit. Har aldri vært så opptatt av å "gjøre bilen tøff" med senk og felger, heller da. 525DAT'en jeg hadde var senka 25mm fra fabrikk, lavt i massevis. Synes den var veldig digg å kjøre med 17", tror dekka var 245/40(45?)/17 Nå er denne riktignok grå, da. Akkurat passe høy for grusomt dårlig vedlikeholdte Vestfold-veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) 4 timer siden, Shattered skrev: Skal helt ærlig si at 316 er kjedelig bil å kjøre. Husk at det er enorm forskjell på E46 og E90 da En helt annen verden av kjørekomfort og følelse i disse. Endret Februar 22, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtorx Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 3 minutter siden, Gabz skrev: Husk at det er enorm forskjell på E46 og E90 da En helt annen verden av kjørekomfort og følelse i disse. Ja. E90 er jo så vidt jeg forstår en mye mer moderne bil både i utseende og ikke minst komfort. Er sikkert smak og behag men E90 ser og føles mer voksen og ikke minst mye nyere ut. Er forresten aux-inngang inkludert i standardutstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 6 minutter siden, Gabz skrev: Husk at det er enorm forskjell på E46 og E90 da En helt annen verden av kjørekomfort og følelse i disse. Det er i og for seg sant, men vil nå tro at det er sånn ca den samme kjøreopplevelsen! Men igjen, bilen min hadde NULL utstyr også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Ja, er utrolig mye nybilsfølelse og kjørekomfort i disse. Både E60 og E90 er en helt ny verden i forhold til E39 og E46, selv om alle fire er veldig gode biler. Angående AUX husker jeg ikke helt om det er standard i alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Folk er forskjellige. Jeg savnet veldig E46en da jeg byttet den i E91. Ble aldri fortrolig med interiøret i E91en. E46en var mye mer førerorientert. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Ang. aux så er egentlig dette standard, men det kan være noen av de tidligste modellene ikke har dette. Om det er tilfelle lar det seg gjøre å ettermontere dette uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtorx Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Dette var det jeg fikk beskrevet som en "liten skade" den var altså betydelig større når jeg dro for å se på bilen i dag. Ser ut som om ripene er gått gjennom til grunningen, men altså ingen bulk slik jeg så. Noen råd til hvordan dette kan utbedres, må dør + hele bakparti lakkes og hva kan ca pris på dette komme på...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtorx Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Da er bilen hentet - og den er en drøm å kjøre. Veldig fornøyd og "skaden" var bare å bruke varmtvann og svamp på og vipps var de hvite malingsrestene borte. Veldig små riper under som lar seg polere bort til sommeren Var i tillegg et annet eksosanlegg på bilen som lager en veldig grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtorx Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Gratulerer med flott bil! Får lage tråd under Show-off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå