NeonMuffler Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 da var den endelig litt lavere! monterte idag coiloversa, og ble fornøyd. er en liten klunkelyd foran selfølgelig så må ta en titt under. er også litt spent på å se om settet vil synke litt. for den ble hvertfall lav nok nå. jeg er ikke noe fan av stance og sånt tull. men blir nok bra med 19" hjul etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Så ut som en perfekt høyde, det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 ja ble veldig fornøyd! ganske digg å kjøre også:) ble kvitt ulyden foran også, var bare ene mutteren som ikke var strammet helt gleder meg til nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 On 13. mars 2016 at 20.23, NeonMuffler skrev: den plata bak skiltholderen blir også fjerna samt ny ramme jeg har fra ringen. idag fikk jeg laget meg egen eksos, ble fjerning av bakpotte samtidig. lyden ble nesten uendret, kun litt dypere lyd på pådrag. men er såvidt at man hører forskjell. Ser at du har byttet eksos! Hvordan var denne jobben? Kunne selv tenke med M diff og dobbel eksos bak... men vet egentlig alt for lite om jobben, dog er jeg mer på 335i look på eksosen... men holder jo egentlig med 328i look. Prisen på det hele? bilen din er nydelig er min bedre tvilling det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 ganske kurrant jobb hvis man ikke er redd for å kappe og sveise litt. pris i matrialer var vel under 400kr gjorde alt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 henta meg noen "nye" sommerfelger idag. vært lenge usikker på hva jeg ville ha, holdt nesten på å hente nye m6 felger. også vært inne på vossen og diverse, men det har jo "alle" andre på f30! så etter litt frem og tilbake så endte jeg på originale M Performance felger fra E9x tror de vil passe bra. skal ikke ha strekk heller noe her heller, så ble 265 dekk bak. mangler å få tak i til foran også. skulle helst hatt de på i helga kult å kjøre noe ikke alle andre har. er digg med hjul som passer rett på uten navkopper osv. + at det er bra kvalitetsfelger laget av BBS Freakshow og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 møkkete og jævli, men nye hjula er på:) og det hjalp mye! digg med noe som passer rett på uten tull + at man får bra kvalitet. Fahad, Freakshow og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Nice! Så veldig bra ut, gøy at det er originalfelger også Freakshow og NeonMuffler reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 da har jeg endelig fått vasket den litt ordentlig for første gang siden jeg kjøpte den! selvom jeg ikke har sports ratt eller girkule og det så liker jeg fortsatt interiøret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 De felgene der er lekre, gjorde seg bra på F30 :)4 Likte også diffusoren din, hvilken er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 ja enig ang felgene:) er M Performance diffusor. jeg vurderer selge den etterhvert for å bytte den ut. idag lekte jeg litt med en app som en kompis har for koding av lys og ting og tang. så jeg koda: ved å låse opp så lyser DRL, tåkelys og lysa i speila. bytta ut "BMW" i dash mot "M Performance" endra default setting til AV på start/stopp funksjon og la til digital speedo i instrument moro sånne småting fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 9 timer siden, NeonMuffler skrev: ja enig ang felgene:) er M Performance diffusor. jeg vurderer selge den etterhvert for å bytte den ut. idag lekte jeg litt med en app som en kompis har for koding av lys og ting og tang. så jeg koda: ved å låse opp så lyser DRL, tåkelys og lysa i speila. bytta ut "BMW" i dash mot "M Performance" endra default setting til AV på start/stopp funksjon og la til digital speedo i instrument moro sånne småting Pen bil, og de nye hjulene gjorde seg virkelig! Hvilken app ble brukt for koding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 aner ikke hvilken app det er, kompis som har den:) var spennende å dra fra jobb 0600 idag tidlig når det så slik ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2016 bare legger til litt her jeg, std vask med kompiser som også har annet enn bare bmw bytta også viskere, og ikke til biltema heller:P har tatt 4hjulskontroll og justert lysa så skal på visning om 1 uke ca i sarp. ellers har bilen bare fått kjørt min etter mil. 16.mai tok jeg og en kompisgjeng å cruisa til drammen og strømmen og tok noen bilder min var eneste f30 hehe. ellers var det endel e46 m3, e39 m5, e9, e91 og e60/e61 Freakshow, Maggi93 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 folierte refleksene i bakfangern: bytta også til LCI panel med lys, fin oppgradering også godkjente jeg coiloversa på BT i særp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå