Gabz Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Nice! Og hvorfor i Sarpsborg? Enklere der? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 fikk time der først i forhold til jobb, så jeg slapp å tape penger på det:) bytte ut girkula idag, den var bitteslitt slitt på ene sia, så da ble det original M sport isteden:) liker ikke M performance sin, synes de har "driti" seg ut med fake carbon. carbon skal isåfall være blank og ekte! eneste jeg har lyst til å gjøre invending nå er bytte til carbon lister innvendig, men det er litt dyrt foreløpig så den gamle kula og mansjetten er tilsalgs billig hvis noen skulle trenge fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2016 stakk til Nurburgring en tur med bilen, var en artig tur:) vi dro 3 biler og 6 venner ned dit. fikk også med meg GP 6hr løp med Prototyes biler også, helt rått å være med på:) etter første runde på banen, selv på vått, så fant jeg ut at jeg trengte bremser. så da fikk man tak i Oscar Sandberg, så gikk hans racing mekaniker over bilen og vi bytta til racing bremsevæske det hjalp veldig, men må ha bedre klosser og skiver til neste gang uansett. har også kjørt bilen veldig hardt, så nå uler turboen, så den må snart byttes. legger vel litt bilder fra turen dette er nå 5 gang jeg er der, og annbefaler folk som ikke har dratt dit enda om å ta turen. jeg skal også dit neste år, og kanskje med en e34:) Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Knallfin bil du har fått deg her :). Må jo være litt deilig med nyere Bmw og kontra e34 . Det synes hvertfall jeg . Uansett denne likte godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå