lunda Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Hallo! Da ble jeg endelig den heldige eier av en 2014 modell 520 Xdrive! Etter å ha vært innom Audi, SAAB og Volvo er jeg imponert Utrolig stilig og morsom bil som jeg skal tilbringe mange mil i. Planen fremover nå blir full shining til uka. Polering, rens av interiør og legge coating. For de interesserte blir det Exov2 og Crystal Serum light Sommerfelgene som er avbildet på første bilde er 18". Fikk med splitter nye dekk på kjøpet som ikke er felg på. Vurderer om jeg skal kjøpe noen nye felger til de. Tips, eller tanker om hva jeg bør gå for? Kunne også tenkt meg noen spacere. Det trengs! Dette er som sagt en 520 med 163hk. Hvilke muligheter har jeg for å skremme den over 200hk? Det er garanti på denne til 2019, eller 200 000 km. Den vil jeg helst beholde. Vil BSR gjøre nytten? Ellers er bilen nokså godt utstyr, med NAVI Prof og diverse dubbeditter. Det jeg kanskje savner er Head-up display, og adaptive cruise control, men ellers er jeg meget godt fornøyd! Gorg, Fahad og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Gratulerer med flott vogn, og velkommen til forumet! Følger med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Når det gjelder tuning er vel igrunn BMW sitt originale å foretrekke, da beholdes garantien også. Det er endel tråder om dette her inne. Gratulerer forresten, pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Gratulerer med F11, faceliften ser fin ut også uten M-sport. Dersom dekkene du fikk med også er 18" ser jeg ingen grunn til å bytte felger. Skal du til med uoriginale felger synes jeg du må opp i 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Gratulerer med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Gratulerer Alexander. Du kan ikke bruke olabukser lengre nå med de lyse setene, men absolutt veldig fint å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med flott vogn, og velkommen til forumet! Følger med videre her Takk! Skal holde den oppdatert. Vil også opprette logg på detailersclub.no. Verdt å følge med der og 2 timer siden, awt skrev: Når det gjelder tuning er vel igrunn BMW sitt originale å foretrekke, da beholdes garantien også. Det er endel tråder om dette her inne. Gratulerer forresten, pen bil. Ja, skjønte vel det jeg og etterhvert som jeg fikk lest litt Vi får se da. Savner liksom siste draget... 57 minutter siden, E.H.D skrev: Gratulerer med F11, faceliften ser fin ut også uten M-sport. Dersom dekkene du fikk med også er 18" ser jeg ingen grunn til å bytte felger. Skal du til med uoriginale felger synes jeg du må opp i 20". Takk! Hvis jeg har forstått det riktig er F10 Toruing og F11 Sedan? Eller motsatt? 36 minutter siden, BimmerFan! skrev: Gratulerer med nydelig bil! Takker! 3 minutter siden, BMW89 skrev: Gratulerer Alexander. Du kan ikke bruke olabukser lengre nå med de lyse setene, men absolutt veldig fint å se på. Jøsses, kolleger her inne og ja Takk for det du. Nå blir det joggebukse på heltid BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Nei, motsatt. F10 er sedan og F11 er touring. lunda reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 12 minutter siden, E.H.D skrev: Nei, motsatt. F10 er sedan og F11 er touring. Da har jeg den Glemte å svare på dekkene ja. De er 18". Er forsåvidt enig i det du sier. Kikket også litt rundt på nettet. Tror jeg sier meg fornøyd med de felgene som fulgte med jeg. Så får jeg lagt på de nye dekkene. Detta blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Fin tralle! Enig med E.H.D, skal du bytte må du opp på 20" - hvis ikke kan du like gjerne beholde de du har. Ville kjøpt noen lyse stoffmatter som matcher interiørfargen å ha i bilen (dersom det ikke følger med) - mye finere om sommeren En ting jeg irriterer meg over på facelift-modellene er det oransje blinklyset som gir gjenskinn i frontlykten. Så her ville jeg byttet over til en krombelagt blinklyspære. Fås blant annet på Biltema og er en fin oppgradering til under femtilappen. Ellers så er det vel "kjepphesten" min med sort N-merke på sort bil - søk opp nmerker.no så får du et sett med sorte klistremerker som du kan sette på kjennemerkene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 8 minutter siden, Walkabout skrev: Fin tralle! Enig med E.H.D, skal du bytte må du opp på 20" - hvis ikke kan du like gjerne beholde de du har. Ville kjøpt noen lyse stoffmatter som matcher interiørfargen å ha i bilen (dersom det ikke følger med) - mye finere om sommeren En ting jeg irriterer meg over på facelift-modellene er det oransje blinklyset som gir gjenskinn i frontlykten. Så her ville jeg byttet over til en krombelagt blinklyspære. Fås blant annet på Biltema og er en fin oppgradering til under femtilappen. Ellers så er det vel "kjepphesten" min med sort N-merke på sort bil - søk opp nmerker.no så får du et sett med sorte klistremerker som du kan sette på kjennemerkene dine Takk for det. Jeg beholder nok 18" ja. Stoffmatter er allerede under bestilling, samme er krombelagte blinklys Så der traff du bra! Har sett de sorte n oblatene ja. Får vel hive med ett par sånne! Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Gratulerer med flott F11! Fine fargekombinasjoner på interiøret Du skal bare bruke skinnsetene som sorte, de blir like skitne, det bare vises ikke like lett. Kjøp deg Swissvax Leather Care Kit, og Leather Cleaner Forte som er litt sterkere enn vanlig rens. Funker flott på lyst skinn! Hvilken farge er det på interiøret, og skinntype? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Grattis!!! FInt å komme seg på forumet også! Flott bil! Mangler bare M.-Pakke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 On 1.4.2016 at 7.08, Gorg skrev: Gratulerer med flott F11! Fine fargekombinasjoner på interiøret Du skal bare bruke skinnsetene som sorte, de blir like skitne, det bare vises ikke like lett. Kjøp deg Swissvax Leather Care Kit, og Leather Cleaner Forte som er litt sterkere enn vanlig rens. Funker flott på lyst skinn! Hvilken farge er det på interiøret, og skinntype? Takk! Jepp, liker kombinasjonen. Driver med detailing, så SW leather kit er standard utstyr Veldig usikker på både farge og skunntype. Den heter vel beige ett eller annet tror jeg. (kikket på stoffmatter igår). 22 timer siden, M3Turbo1000 skrev: Grattis!!! FInt å komme seg på forumet også! Flott bil! Mangler bare M.-Pakke!! Takk! Den er nydelig, selv uten M-Pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 WBA5J51040D580891 Type 5J51 Model 520d Xdrive - EUR Development Code F11 (MUE) Chassis TOUR Steering LL Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Drivetrain ALLR AUT Color Black Sapphire Metallic - 475 Leder Dakota/df Venetobeige - LCDF Production Plant DINGOLFING Production Date Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 Lm Raeder V-speiche 328 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 386 Roof Rail Dachreling 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AP Remote Services Remote Services 6NR Apps Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6UH Traffic Information Traffic Information 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 654 Dab Tuner Dab Tuner 698 Area-code 2 Area-code 2 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 843 Engine Design Motorauslegung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 853 Language Version English Sprachversion Englisch 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå