Gorg Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Du har Black Sapphire farge på lakken og dakotaskinn i venetobeige farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 Shining av 5ern pågår StigJ, Gorg, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Haha, alltid morro med 50/50-bilder! Blir kjempebra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 44 minutter siden, Gabz skrev: Haha, alltid morro med 50/50-bilder! Blir kjempebra det her Morro det ja Her har jeg kjørt 3-stegs rupes og menzerna.. Blir lange dager denne uka. Skal legge Gtechniq EXO v2 som sluttprodukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Rens av interiør pågår StigJ, Gorg, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Ville beholdt stripene. BMW89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Bilen får spabehandling Hvilken rensemaskin bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 (endret) 3 timer siden, Gorg skrev: Bilen får spabehandling Hvilken rensemaskin bruker du? Ikke noe annet er bra nok! Bruker Foma Mimo Rå maskin Har de siste 4 dagene shina bilen. Tidsfobruk: ca 40 timer. Sommerfelgene fikk en runde med Rupes Mini og Gtechniq C5 som beskyttelse Det ble lagt Gtechniq EXOv2 som beskyttelse. To lag. Så litt interiørbilder Endret April 7, 2016 av lunda Erlandhaugen, Walkabout, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Ble veldig bra dette her Jeg legger aldri gummimatter direkte på teppet under, bruker alltid stoffmatter som beskyttelse i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Meget bra arbeid! Har en Mimo selv, flott maskin som ofte blir brukt i huset også Holder nok lenge den beskyttelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 Ja, dette var imponerende arbeid for å få bilen fin, og det ble den virkelig. Flott at du legger ut masse bilder. Men samtidig er det skremmende å se hvor ripete og stygg lakken kan bli på ett par år. Ser ikke ut som den har vært polert tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 (endret) 13 timer siden, Fahad skrev: Ble veldig bra dette her Jeg legger aldri gummimatter direkte på teppet under, bruker alltid stoffmatter som beskyttelse i mellom Har ikke stoffmatter (enda) Det er ikke krise uansett. 5 timer siden, Gorg skrev: Meget bra arbeid! Har en Mimo selv, flott maskin som ofte blir brukt i huset også Holder nok lenge den beskyttelsen! Takk! Mimoen er fin og ha både til hus og bil ja Det optimale for holdbarhetens skyld ville nok vært Crystal Serum light og EXO, men ettersom jeg skal ta en runde igjen til høsten holder nok dette! 2 timer siden, E.H.D skrev: Ja, dette var imponerende arbeid for å få bilen fin, og det ble den virkelig. Flott at du legger ut masse bilder. Men samtidig er det skremmende å se hvor ripete og stygg lakken kan bli på ett par år. Ser ikke ut som den har vært polert tidligere. Takker! Bilder er jo halve morroa! Denne har nok ikke vært polert nei, samt håndvask hos gutta på hjørnet.. Det var laaaange vaskeriper overalt.. Huff.. Jeg er på utkikk etter spacere. Ser de har H&R hos BS Bildeler. Er det noen problem og ha for eks 5 mm per hjul selv om det blir hubcentrisk? Tenker 10mm per hjul bak, og for eks 5 mm per hjul foran Endret April 8, 2016 av lunda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 8, 2016 Share Skrevet April 8, 2016 2 timer siden, lunda skrev: Jeg er på utkikk etter spacere. Ser de har H&R hos BS Bildeler. Er det noen problem og ha for eks 5 mm per hjul selv om det blir hubcentrisk? Tenker 10mm per hjul bak, og for eks 5 mm per hjul foran Jeg har ikke erfaring med 5mm spacere, kun 10, 12 og 18 med hubsentrisk ring. På 10mm knakk disse siden det blir veldig lite gods mellom selve spaceren og den hubsentriske ringen som stikker ut. Byttet selv til 12mm. Så bak ville jeg minst valgt 12mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 Henta M-Sport felger idag M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Pilot supersport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå