T.H.O Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Har ikke fått lagt den på enda. Tar det når det blir litt varmere ute. Har aldri lagt folie før, så det kan jo bli spennans. Ser enkelt ut når andre gjør det, men regner med at det blir litt kløning for å få det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Skriv gjerne en liten writeup Vurderer den selv men skeptisk til om jeg får det bra, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Først av alt gøy med en annen e61 tråd og meget bra oppdateringer. Jeg hiver meg på de andre og skaff en annen skumkanon,da skal du se å gøy det blir å vaske. Forøvrig ser bilen veldig fin ut. Hvordan synes du den er totalt sett.? Jeg kjøpte min e61 nå for 5 mnd siden og er knallfornøyd. Her må du oppdatere ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Takker Joda den er hel og grei, men noen bruksmerker finnes rundt om. Må bl.a lakkere panser pga steinsprut og speilarmer som flasser. Ellers er jeg ganske fornøyd med bilen. God å kjøre, støyer lite, masse plass og snill på forbruket. Eneste som irriterer med den maskinelt er at den til tider virker noe dau. Mens andre ganger er den veldig pigg igjen. Vet ikke helt hva som er årsaken til dette. Føler noen ganger at den drar litt bedre hvis jeg slipper gassen opp litt. Har sett litt i tråden din, og det er en flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 (endret) Fikk frontfangeren igår, så da måtte jo den på Endret November 25, 2017 av T.H.O fupsaker og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Ble noen fine oppgradering med både ratt, stoler og front! Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Utrolig stort løft i fronten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Ja blei ny bil i fronten nå Må vel få tak i sideskjørt og bakfanger etterhvert og. Egentlig så burde jeg ha kjøpt en original M-sport bil med en gang. Men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 Shina interiøret litt i helga. Skinnsetene var rimelig tørre, så gjorde nok godt å få smørt de litt. Lukter nytt skinn nå 3 strøk med det greiene her: Før: Etter 3 strøk så blei det en del bedre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 følger med her! flott bil du har ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Takk for det :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Knallbra oppdatering både ut og innvendig. Stolene ble jo som nye . Det er jo det som er så gøy med disse bilene,de er jo fine fra før og med små grep blir de helt topp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå