fupsaker Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 51 minutter siden, Gorg skrev: Bra, knallgode dekk! Slitesterk, lite sporing og kjempegrep er min erfaring Flott! Jeg hadde første generasjon Assymetric i 2010, var svært fornøyd da. Og det viktigste: Ikke runflat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 Dekk på bil, Goodyear Eagle F1 Assymetric 2. 225/40-19 foran og 255/35-19 bak. Litt kraftigere, mer gummi. Så ikke sååå stort behov for senkefjører lengre. Tollefsen, figgen, BimmerAnders og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Matcher de orginale dimensjoner? Har 255/30-19 bak på min Nydelig 1-serie, er så mye penere det nye karroseriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 5 timer siden, Gorg skrev: Matcher de orginale dimensjoner? Har 255/30-19 bak på min Nydelig 1-serie, er så mye penere det nye karroseriet! Vel, opprinnelig er det 225/35-19 og 245/30-19 på 1-serie, men rulleomkretsforskjellen er på nesten 3% ved originale dimensjoner. Det er ikke så bra for xdrive, så endte på dimensjonen jeg har nå, da er det 0,26% forskjell eller noe slikt. Og innenfor det som går fint, etter hva jeg har lest meg til. Takk, jeg er helt enig. Liker Pre LCi F20 også. (Må nesten det, nå som fruen har kjøpt en Estorilblå 116d. ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Nye speilkåper på plass, M3-style. I karbon, synes selv det ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Så bra ut det der Helhetlig bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 4 minutter siden, Gorg skrev: Så bra ut det der Helhetlig bilde? Det kommer, skal bare dra og spyle den ren først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Oppdaterte bilder med nye speilkåper. HPVL, Gorg, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Siden jeg ikke er helt fornøyd med dekalene på skjørtene, har jeg nå bestilt nye, men med karbonlook. Da matcher de speilene, blir en fin helhet på bilen, håper jeg. Og når jeg er fornøyd med de på går også de ekstra skjørtene på under. Da mangler bare en liten leppe foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 Beklager at jeg er svært dårlig på oppdateringene, håper å få på både karbondekaler på skjørtene, samt ekstra skjørter under i løpet av et par uker. Og da begynner det å gå mot følgende: Hva kan jeg eventuelt forandre på/gjøre bedre? Eventuelt selge bilen og begynne på noe nytt? Og om så, noen interessert i bilen min? Tanken har slått meg å legge den ut på finn, enten se på en F22 eller en F32, denne gang kanskje med bakhjulsdrift. Får se litt på hva markedet sier og hva annet spennende som kan dukke opp i samme prisklasse.. Ellers har jeg kjøpt ventilhetter med BMW-logo på, bilde kommer senere når korrekt lufttrykk er justert og de er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 Liten detalj på felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 Leker litt med tanken på nytt hjulsett. Noen gode tips og anbefalinger? Usikker på om jeg ønsker 18 eller 19. 19 i dag går veldig fint, så jeg er åpen for innspill! Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 1 time siden, fupsaker skrev: Leker litt med tanken på nytt hjulsett. Noen gode tips og anbefalinger? Usikker på om jeg ønsker 18 eller 19. 19 i dag går veldig fint, så jeg er åpen for innspill! TSW Bathurst i Gunmetal farge!: http://www.tsw.com/alloy_wheels_bathurst.php ellers er det jo BBS FI-R: http://bbs.com/en/products/forged_line/FI-R.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 2 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: TSW Bathurst i Gunmetal farge!: http://www.tsw.com/alloy_wheels_bathurst.php ellers er det jo BBS FI-R: http://bbs.com/en/products/forged_line/FI-R.php Takk, takk! Vil gjerne ha noe som skiller seg ut litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Fi-R er sjefsfelger, men for breie og lavt innpress for F22, men CI-R felgene fra BBS passer F22. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå