BimmerFan! Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 6 minutter siden, sveigis skrev: Nydelig og perfekt :). Det å sette seg inn i en ren bil ,gjør noe ekstra med turen Tusen takk Det er veldig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Oii,her er det lenge siden det har vært oppdatering .:) Har jeg gått glipp av et salg her eller? Likte denne tråden og følte jeg måtte se hva som har skjedd . BimmerFan!, Gorg og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 @BimmerFan! Vi krever update!! BimmerFan! og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Ja, her må det ha skjedd masse siden sist update BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 On 7.11.2017 at 14.27, sveigis skrev: On 7.11.2017 at 14.35, ///M-ini95 skrev: 21 timer siden, Gorg skrev: Bilen er fortsatt hos meg, ingen salg her gitt. Jeg har bare vært litt lat og ikke oppdatert her på bimmers Jeg skal prøve å bli bedre på å oppdatere Update kommer om en times tid (ingen kosmetisk update)😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 Denne bilen har nå nådd 120 000km, uten et eneste feilslag! Den har fått det vanlige av vedlilehold og det ble nylig tatt en stor service på bilen (vehicle control, olje og bremsevæske). På denne servicen ble det påpekt noe rust på bremseskiver bak og noe slakk i nedre bærearmer foran. Ellers så har bilen blitt polert opp med Gtechniq P1 og FUSSO ble lagt på som LSP. Bilen har også fått nye vinterdekk foran, Nokian Hakkapeliita R2, som forøvrig støyer endel. Sommerdekk blir også byttet til våren, og da er jeg på utkikk etter noen brukte 351m med greie dekk til en god pris. Ellers så må jeg benytte anledningen til å si at jeg er storfornøyd med N47 motoren, jeg tørr å påstå at man ikke finner bedre 2.0D motor mtp. Forbruk og ytelser. Har heller ikke hatt mekaniske problemer. Vedlikeholdsplan: - Nye bærearmer foran og bremseskiver bak - Nye sommerdekk/felger - M-sport spoiler bak - Kanskje foliere chromelister i shadowline, er fortsatt litt usikker på det, så si gjerne det dere mener Beklager dårlige bilder og skitten bil. Den skal bli vasket imorgen ///M-ini95, Gorg, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 @BimmerFan! Alltid en fryd å se interiør med kontraster! BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 10 minutter siden, ///M-ini95 skrev: @BimmerFan! Alltid en fryd å se interiør med kontraster! Synes det er vakkert jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 Takk ,dette var bra :). Savnet denne tråden ,så godt se liv iden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 16 minutter siden, sveigis skrev: Takk ,dette var bra :). Savnet denne tråden ,så godt se liv iden igjen Tusen takk! Skal prøve å være flinkere framover Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Hvordan går det med denne Sophistogrå perlen? ///M-ini95 og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Godt å se at det ikke bare er jeg som lurer @Gorg! Gorg og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2018 @Gorg @///M-ini95 Denne går som den skal (bank i bordet). Den har nå gått 124000km, dvs at jeg har kjørt 55 000km med den. Blir rett og slett aldri lei av å kjøre BMW Den har ikke fått noe upgrades annet enn service og vedlikehold. Idag bestilte jeg nye bremseskiver og klosser. La også inn en bestilling på original M-performance grill foran, da de som står på har flasset av. Ellers tenker jeg å foliere vinduslistene i shadowline i sommer Gorg, Fahad, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 9 minutter siden, BimmerFan! skrev: @Gorg @///M-ini95 Denne går som den skal (bank i bordet). Den har nå gått 124000km, dvs at jeg har kjørt 55 000km med den. Blir rett og slett aldri lei av å kjøre BMW Den har ikke fått noe upgrades annet enn service og vedlikehold. Idag bestilte jeg nye bremseskiver og klosser. La også inn en bestilling på original M-performance grill foran, da de som står på har flasset av. Ellers tenker jeg å foliere vinduslistene i shadowline i sommer Godt å se 😃 Og høre, F1x er knallgode biler! Står heller ikke noe imot nye G30. Ta gjerne bilder når du får vasket den neste gang 😋 sveigis og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Januar 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2019 (endret) Lenge siden update her nå! 😁 Bilen har nå rullet 148000km og har fungert helt plettfritt siden jeg kjøpte den på 69000km i 2015. Har aldri hatt noen feilmeldinger eller lysende lamper av noe slag. I vår så fikk bilen en full utvendig polering/detailing av en lokal detailer. Dette ga en helt ny glans i lakken. Se bilder under for resultatet. Ellers i sommer så var vi på en roadtrip nedover europa, nærmere bestemt Tyrkia. Det ble tilbakelagt 13500km på 3 uker. Ja du leste riktig! Her nærmer vi oss Nis fjellene i Serbia Har ikke så mange bilder av turen lagret på telefonen dessverre.. Ellers så ble det tatt en STOR service i sommer i forbindelese med ferien. Der ble det byttet olje, oljefilter, pollenfilter, luftfilter, begge motorfester, bremseskjold foran, girkasseolje og filter. Den fikk også nye Michelin sommerdekk. Vel hjemme igjen så fikk bilen en skinnrens med Swissvax kitet mitt. I forrige uke sprayet jeg på et lag med carpro hydro2 lite for beskyttelse. STOR fornøyd med denne bilen. Endret Januar 30, 2019 av BimmerFan! ///M-ini95, Fahad, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå