Gå til innhold

Ny på forumet :) F30 335i Activehybrid3

Bjørnj
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo ! mitt navn er Bjørn , jeg er 22år gammel og jeg er en stolt eier av en Bmw F30 335i Activehybrid3. dette er en serie produseert i 999 eksemplarer , min er nr 868. i Norge er det førstegangsregistrert 3 stk.dette er en  hybrid bil som har en liten El-motor på vært fremhjul.   det som er greia med hybriden er ekstra akselerasjon. batteriene er av lav vekt og har dermed lav varighet. dette gir en stor fordel fra start og ved girskift. og ut av kurver. motoren lader batteriene mens man kjører ellers så ligger drivstofforbruket på rundt 0.6 på langkjøring noe som er rålig greit til å være en 3.0L Bensin Turbo. 

Hvis noen lurer på noe så er det bare å spør :)

11100359_765045926959759_474430080_o.jpg

12822807_765045933626425_23543074_o.jpg

12914961_775695002561518_925500760_o.jpg

Endret av Bjørnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøff bil, og kjekt å se at du utnytter de hestene under motoren også til sitt fulle potensiale! :D 

Men vet ikke om det er så veldig lurt å ha reg nr med i filmene når du herjer litt i rundkjøringene å slikt? Du har sikkert tenkt på det, men jeg bare nevner det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ! :) jaaaa må jo det, kan ikke ha den for at den skal stå til pynt :P 

ja det er sant, men klarer ikke å få redigert det bort med det programmet jeg har :/ må eventuelt ta de av å det er tungvindt :P . men jeg tror og håper ikke det blir noe problem. det er jo ikke høy fart eller noe form for risiko eller skadeverk i noen av videoene. så jeg satser på  at de ikke vil prioritere dette :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bjørnj skrev:

Takk for det ! :) jaaaa må jo det, kan ikke ha den for at den skal stå til pynt :P 

ja det er sant, men klarer ikke å få redigert det bort med det programmet jeg har :/ må eventuelt ta de av å det er tungvindt :P . men jeg tror og håper ikke det blir noe problem. det er jo ikke høy fart eller noe form for risiko eller skadeverk i noen av videoene. så jeg satser på  at de ikke vil prioritere dette :P  

Jaja, det blir vel en dårlig unnskyldning ovenfor onkelen, så du må nok ikke gjøre det i fremtiden :D

Men tilbake til topic igjen: Rå bil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Meget flott bil dette her :)

Ville ikke brydd meg om lovens lange arm, de har ikke ressurser til å ta voldtektsforbrytere så da har de nok ikke ressurser til å sitte på nett å lete etter dette heller. 

Prioriteringene til onkel blå skal man aldri ta for gitt ;) Risky kjøring, en dag går det galt...

For øvrig en fin og sprek bil. Noen planer? Ville i alle fall prøvd å få på en M3 Performance-grill, LED-lys i tåkelysene og noen hvassere felger. Sorte N-merker på skilt, lakkering av refleksene bak og blinklyspærer i krom foran er også fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...