Marius Krokdal Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 Hei folkens! Da har jeg gått til innkjøp av en ny BMW 320D som jeg hentet for 4 dager siden Her en gammel bilen jeg solgte: Denne ble importert i 2004 av en ung herre som hadde den i 12 år, før han solgte den videre til han jeg kjøpte den av! Første jeg gjorde dagen etterpå var å hente nye sommer felger: BBS RS GT replica, kjørt 120 mil med siden de vart kjøpt ny (6 år siden) 18x8.5 ET 20 og 18x9.5 ET 25 På bilen: Har en liten plan om hva som skal gjøres, men tar det litt som det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 Fin bil du har fått deg! Litt penere farge enn forrige og Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 Hvorfor bytte en 320d i 320d? begge ser rimelig pene ut også. Jeg bytta 525d i 320d også tilbake til 530d, men det er en snnen historie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 13 timer siden, Gabz skrev: Fin bil du har fått deg! Litt penere farge enn forrige og Følger! Takker! Jaa, liker svart mye bedre enn titansilber... 10 timer siden, Shattered skrev: Hvorfor bytte en 320d i 320d? begge ser rimelig pene ut også. Jeg bytta 525d i 320d også tilbake til 530d, men det er en snnen historie Fordi den andre hadde 363xxx på telleren og fikk solgt den for en heftig pris hehe, blir noe større motor etter fagprøven og leilighet/hus er boks, men enn så lenge så får en lat 2.0 diesel duge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 Irriterer meg noe grønnjevlig på disse feilmeldingene her: (Bildet er tatt fra google) Var på verksted for 1 times tid siden og fikk de til å slette de, men kom bare opp igjen etter jeg kjørte 100 meter.. Fant deretter ut at jeg må på 4hjulskontroll! Har bestilt litt snacks som kommer i morgen, så kommer med en update med bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) Hei! Kommer med en liten update Fikk endelig de 2 pakkene jeg har ventet på i en uke nå! Det er et matte-sett og et ny restaurert ratt Før: Etter: Venter fortiden på firehjulskontroll som er på fredagen, deretter kan jeg ta turen til biltilsynet for å fjerne mangel-lappen jeg har.. Har lite med penger da det går i sparing til Spania turen i sommer, men kommer bl.a senk og nye bakdekk på neste lønning! Viss noen har noen tips om forbedringer eller noe så bare å komme med det Endret Mai 25, 2016 av Marius Krokdal Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Flott løft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Det rattet er så digg på e46! Angrer på at jeg ikke kjøpte det når jeg hadde gammelbilen.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 7 timer siden, Gabz skrev: Flott løft! hehe, takker! Sitter og leser igjennom tråden din nå, Gabz! 1 time siden, Gorg skrev: Det rattet er så digg på e46! Angrer på at jeg ikke kjøpte det når jeg hadde gammelbilen.. :/ Rattet vart sykt digg med ventilert skinn, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 Hei, kommer med en update til! Trillet inn en liten service pakke i går! Nytt veivhus, olje, drivstoff og coupe filter. Forrige eier sa han skiftet luftfilter like 3 uker før jeg hentet bilen, men det stemte iallefall ikke..... Startet med å ta av alt inkludert egr- ventil og innsug for rengjøring: Mens min kjære bror rengjorde dette, så fikk jeg byttet veivhus og coupefilter. Glødepluggen på cyl 4 var også ferdig med det, så skiftet denne i samme slengen også. Veivhusfilter: Gammel og ny Glødeplugg:Ny og gammel De dekslene øverst på motoren var så stygge så jeg lakkerte de svarte til jeg får kjøpt meg nye. Tok dessverre ikke noen bilder når min bror renset egr og innsug, men for å si det mildt så var det minst 1 kilo med sot inni der... Her er motor-rommet ferdig montert igjen og noen stemningsbilder. Gleder meg til lønning neste måned og senk kan bestilles! Beklager for dårlige bilder, er tatt med en iphone.. Har en plan om å få kjøpt et kamera etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Stilig bil, hva betalte du for mattene? og evt link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 17 timer siden, Rizna skrev: Stilig bil, hva betalte du for mattene? og evt link Mattene fant jeg på finn og var det siste settet de hadde på lager iaffal se på finn og se om du ser "kut.bildeler"! Finner sikkert e-post om du søker på google og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 9 timer siden, Marius Krokdal skrev: Mattene fant jeg på finn og var det siste settet de hadde på lager iaffal se på finn og se om du ser "kut.bildeler"! Finner sikkert e-post om du søker på google og http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75961360 samme som de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 (endret) Jepp Endret Mai 29, 2016 av Marius Krokdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 (endret) Fikk en veldig stygg lyd som ble høgere når samtidig som farten, så mistenker at bremseskoa te handbrekke er løst.. Endret Mai 29, 2016 av Marius Krokdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå