Gå til innhold

"Politiet advarer mot BMW-liga"


sluquet
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er sent ute her, men dette var i hvert fall nytt for meg så det er kanskje andre enn meg som ikke har fått det med seg. Dagbladet har laget en artikkel om at det er en bande som herjer på østlandet, de ribber nyere BMW-er for GPS, ratt, lykter og diverse interiør. Så mitt tips er å parkere trygt om du kan det og vær litt ekstra oppmerksom. Ta deg bryet med å parkere i garasjen i stedet for å stå ute om du har mulighet. Holder meg for god til å si hva jeg hadde gjort om jeg hadde kommet over disse på fersk gjerning.

 

http://www.dagbladet.no/2016/06/02/nyheter/innenriks/bilinnbrudd/44430257/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du sier ifra på denne måten :) Det er ikke alle som klikker seg inn på "Den store BMW nevnt i media tråden", meg inkludert. Med egen tråd ser flere budskapet ;) 

Får håpe politet får tak på dem slik at vi kan få ha bilene våre i fred. Er vel en østeuropeisk liga som vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter for tiden etter ny brukt automatgirkasse til en bil, og underveis i letingen dukker der opp masse treff på finn med halvdårlig norsk tekst, hvor det tilbys nær sagt alle deler til typiske premiumbiler. Og det de ikke har, skaffes på bestilling. Er det slik at det er lønnsomt å importere brukte bildeler på lovlig vis? Annonsørene ligger inne på norsk adresse og greier, men det er da ingen garanti for at dette ikke er tyvegods?! Skæptisk-følelsen er definitivt tilstede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...