Ron Jeremy Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Kult at noen duller med disse klenodiene etterhvert. Begynte min interresse for BMW med E30 selv, alltid ønsket meg en LCI, digger de baklyktene Bildene av denne gjorde ikke av fristelsen avtok. Flott bil, ser ut til å bli godt ivaretatt. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 16 timer siden, Ron Jeremy skrev: Kult at noen duller med disse klenodiene etterhvert. Begynte min interresse for BMW med E30 selv, alltid ønsket meg en LCI, digger de baklyktene Bildene av denne gjorde ikke av fristelsen avtok. Flott bil, ser ut til å bli godt ivaretatt. Takk for tilbakemelding veldig morsom bil å pulse med, kommer nok til å beholde denne i mange mange år fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Februar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2017 Ikke mye som har skjedd de siste månedene da bilen er satt på vinterlagring, men har fått sanket litt deler den siste tiden blant annent er disse på vei fra USA nå: Klutch KM16 blir satt på bilen i april, samt nye coilovere, mørkere frontlykter, ny eksos og splitter til fangern. Gleder meg som bare rakkern 😍 Maggi93, Ivrig86, Chris11slett og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 Blir bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Bare lykken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå