Anterialis Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Hei, hvilke uoriginale felgmerker anses som tilnærmet like god kvalitetsmessig som BMWs egne felger? GS? Er på let etter vinterfelger i 18" til 330e. Må være 18", helst 225 i bredde hele veien. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 GS sine felger er ikke mye å skryte av. Hører stadig om folk som har funnet opp til flere sprekker i sine felger. Og noen har hatt mye kast i felgen og. I hvertfall på de GS IFG felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 BBS, de produserer også en del av BMW sine originalfelger. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 BBS er notert flere kvalitetsmerker? OZ? MIMO? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 (endret) OZ, Work, Volk, Enkei, Ronal, HRE er kvslitetsfelger, jeg tror Vossen går under her også Så har du f.eks. VMR, Avant Garde, 3SDM og Rotiform, jeg vet ikke kvaliteten på de, men de er populære... http://www.savethewheels.org Endret Juni 17, 2016 av Marius2002 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Kan anbefale RH jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 VMR, Avant Garde og 3SDM skal levere kvalitet såvidt meg bekjent. Rotiform har jeg hørt litt både og om til tross for at det er SVINdyre felger (hvertfall de 3-delte). Har noen kompiser som har kjørt RH felger og har hørt snakk om at de er litt myke og kan bulke seg lett. Dette er dog sikkert veldig avhengig av senk og hvor stivt oppsett du kjører samt om du kjører strekk og lavprofil. Strekk og lavprofil samt stivt oppsett gjør at de fleste felger tåler fint lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå