thord Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Heisann, etter en lang pause fra forumet, grunnet Audi A7 kjøp, har jeg nå returnert. Solgte A7'en min, og kjøpte meg en BMW X5 E70. Har leitet lenge etter den rette X5'en med utstyret som jeg hadde i min egen sjekkliste, samt farge og riktig motor. Og for 2 dager siden fant jeg den. Link: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77530843&fks=77530843 Er meget fornøyd med utstyrsliste og alt, men jeg har lyst til og gjøre noen småting med bilen, har allerede bestilt sorte nyrer, og skal få meg sorte/matt grå 22" vossen felger, samt vurderer jeg og chippe den med BSR sin PPC, slik at jeg får 286 hester og 615 NM, men er ikke helt sikker på tuningen, har noen erfaringer med det? Evt anbefalinger? Tar også hjertelig i mot andre tips og råd til hva jeg kan gjøre med bilen. Som dere kanskje skjønner går jeg for "Murdered out black" looken. Jeg synes det er rå stilig på X5'en. Poster bilder så snart jeg har fått bilen! Får bilen torsdag om en uke, og kjører en Citroen Berlingo fram til da. Det er forresten trasige greier! Gleder meg i allefall som en unge til jeg får den! Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Følger denne! Gratulerer med ny bil! thord reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Flott E70! Syns det karroseriet holder seg svært godt! Følger med her thord reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Gratulerer med tøff X5! Tror blackout-look kan bli tøft det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå