Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!
Håper noen sakkyndige kunne hjelpet meg da min elektriske kunnskap har en grense.

Problemet er, vindusviskerene har begynt og tulle fælt. 
Det begynte med at di plutselig begynte og stoppe litt oppe på ruta. men nå, om jeg trykket spaken ved rattet ned en gang så går viskeren sirkus 15 ganger før den stopper og da stopper den hvor den måtte føle for på ruta. Jeg kan starte den igjen 1 gang til og den gjør det samme da men da må jeg enten daue bilen eller vente 5 min før jeg kan bruke di igjen. det er samme prosedyre om jeg presser hendelen oppover, 15-20 ganger også bom stopp.... Noen som vet hva det kunne være? 
ingen ulyder eller noe slik....

Så va det neste problem, bakluka vil ikke åpne seg. igen reaksjon, alt det andre virker av det elektriske der bak utenom bakluka. 
Går denne elektroknikken gjennom et rele eller noe som kan ha påvirkning til dette? Jeg mistenker ikke kabelbrudd men gudan vet hva.. 
Håper på svar! 
Robin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindusvisker problemet kan være relé eller motoren. 

At bakluke ikke vil åpne er enten defekt mikrobryter eller kabelbrudd. Om din bil ikke har fått reparert kabelbrudd så er det nok det som er problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som Otis skriver. 

Viskerene foran begynn med rele,  dessverre sjeldent det er den, er viskermotor som tuller. Det dumme er at man må skifte hele viskermekanisen siden det er ingen løse deler. 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...