Robinsalvesen Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Hei! Håper noen sakkyndige kunne hjelpet meg da min elektriske kunnskap har en grense. Problemet er, vindusviskerene har begynt og tulle fælt. Det begynte med at di plutselig begynte og stoppe litt oppe på ruta. men nå, om jeg trykket spaken ved rattet ned en gang så går viskeren sirkus 15 ganger før den stopper og da stopper den hvor den måtte føle for på ruta. Jeg kan starte den igjen 1 gang til og den gjør det samme da men da må jeg enten daue bilen eller vente 5 min før jeg kan bruke di igjen. det er samme prosedyre om jeg presser hendelen oppover, 15-20 ganger også bom stopp.... Noen som vet hva det kunne være? ingen ulyder eller noe slik.... Så va det neste problem, bakluka vil ikke åpne seg. igen reaksjon, alt det andre virker av det elektriske der bak utenom bakluka. Går denne elektroknikken gjennom et rele eller noe som kan ha påvirkning til dette? Jeg mistenker ikke kabelbrudd men gudan vet hva.. Håper på svar! Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Vindusvisker problemet kan være relé eller motoren. At bakluke ikke vil åpne er enten defekt mikrobryter eller kabelbrudd. Om din bil ikke har fått reparert kabelbrudd så er det nok det som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 (endret) Det er nok som Otis skriver. Viskerene foran begynn med rele, dessverre sjeldent det er den, er viskermotor som tuller. Det dumme er at man må skifte hele viskermekanisen siden det er ingen løse deler. Endret Juli 1, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsalvesen Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 Hmm ok.. vet du hvor releet ligger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Ett Google søk sier at det er i e-boksen i motorrommet. Den er lokalisert på høyre side i motorrommet oppunder klimafilter til passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HEIdu Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 A shot in the dark, men hva var problemet? Opplever nøyaktig det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Tråder som dette burde oppdateres av trådstarter med løsning for å ha en verdi i ettertid. Har du problem med bakluke eller viskere heidu? HEIdu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsalvesen Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 Beklager. Problemet var vindusvisker motor! Den var ødelagt. Bakruten var det kommet vann i kontakten på bakruten så + kabelen var knekt. Var bare og skjøte den på igjen 👍 HEIdu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsalvesen Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 Tenker da på bryteren på bakluken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HEIdu Skrevet Mai 14, 2019 Share Skrevet Mai 14, 2019 Tusen takk for svar 😁 Er viskerne som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå