Gå til innhold

E81 javagreen widebody!*solgt*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, DanielStance skrev:

Blir tøft dette her :) Grattis med ny F30 også :P

Blir det noe breiere hjul bak som fyller ut buen, eller skal du ha det slik som det er nå?

Takk for det 😊 

Hadde egentlig kjøpt noen breie lefser men han solgte de plutselig til noen andre selvom vi hadde en avtale 😑

Så nå er jeg på leit etter breie hjul igjen i 18 eller 19 helst 10,5 eller 11 brei med type et 20 eller noe så om noen har skrik høyt! 

De jeg har på noe er i grunn bare noe hjul jeg fikk tak i kjapt så de blir brukt til vinterlagring hjul tenker jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, sv90 skrev:

Takk for det 😊 

Hadde egentlig kjøpt noen breie lefser men han solgte de plutselig til noen andre selvom vi hadde en avtale 😑

Så nå er jeg på leit etter breie hjul igjen i 18 eller 19 helst 10,5 eller 11 brei med type et 20 eller noe så om noen har skrik høyt! 

De jeg har på noe er i grunn bare noe hjul jeg fikk tak i kjapt så de blir brukt til vinterlagring hjul tenker jeg 😊

Åja hehe. Blir denne å se noe særlig på veiene her i Bergen, eller blir det heller sjeldent? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Sunday, August 28, 2016 at 19.58, DanielStance skrev:

Blir tøft dette her :) Grattis med ny F30 også :P

Blir det noe breiere hjul bak som fyller ut buen, eller skal du ha det slik som det er nå?

Blir nok å se på veien men sikkert ikke hver dag 😂 tanken er og bruke denne til kos og ikke til og fra jobb😊 

Men må fordele de få godværs dagene som er mellom bilen og sykkelen 😂

 

Ligger med bilde av sykkelen for moro skyld 😊

received_10153583815312757.jpeg

Endret av sv90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehehehe det hender vel en skjelden gang 😂

Ja har skilter på bilen nå og skal få tatt litt små ting på den neste uke så den er klar for veien 😊

Har også bestilt nye hjul til den som kommer om 2 uker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...