Lstore Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 (endret) Har et sett med originale style 230 felger og ønsker å komme meg ned en dimensjon eller 2. Vurderer salg eller bytte i original eller tilsvarende kvalitetsfelg med bredde og offset som passer på en e92 lci. 17" eller 18". 8x19" et37 med 225/35-19 Bridgestone Potensa re050 runflat foran 9x19 et39 med 255/30-19 Pirelli P-Zero runflat bak Alle dekk er på 6mm mønsterdybde nå. En av felgene har en skramme verdt å nevne. Resten er i god stand. Se bilder. Usikker på pris ved rent salg, ser tilsvarende oppussete sett ligger på 12-16K på ebay før moms, men bud mottas. Holder til i Bergen. Endret Juli 13, 2016 av Lstore Samme bilde 2x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Ville beholdt dem om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lstore Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 28 minutter siden, Solberg93 skrev: Ville beholdt dem om jeg var deg. Ok? Hvorfor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Fordi det er utrolig lekre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 - Og fordi du trolig forventer og få i overkant av 10 000,- for dem(?). - Noe som byr på store vanskeligheter for disse felgene, forstå meg rett... Fine felger, men man forventer det lille ekstra i den prisklassen der og disse har aldri vært enormt ettertraktet. Jeg liker dem og var på jakt etter slike til en 1 serie tidligere i vår, men hadde nok ikke betalt mer enn 5-6 000,- Men igjen... Treffer du rett kjøper, kan du være heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lstore Skrevet Juli 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2016 Nå står det vurderes solgt eller byttes. Du kan få dem for 5-6K om noen år når dekkene er oppbrukt... Inntil videre er bruksverdien såpass at det ville være dumt å selge dem for så lite fremfor å bruke dem opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 (endret) Noe for deg dette, @ahj? Kan tenke meg at de er verdt såpass som du ber om med gode dekk og i god stand da de ikke er så gode å få tak i. Jeg endte opp med å gi noe mindre for mine, men de hadde utslitte dekk og hadde noen skrammer på sidene på to av felgene som må påregnes noen lapper for å få de tipp topp. Synd du skal selge de - ville beholdt dem av samme grunn som det nevnes over her Endret Juli 20, 2016 av papertiger ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 3 timer siden, Lstore skrev: Nå står det vurderes solgt eller byttes. Du kan få dem for 5-6K om noen år når dekkene er oppbrukt... Inntil videre er bruksverdien såpass at det ville være dumt å selge dem for så lite fremfor å bruke dem opp. Nettopp det jeg forsøkte og si på en litt mer kronglete måte over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 14 timer siden, Lstore skrev: Nå står det vurderes solgt eller byttes. Du kan få dem for 5-6K om noen år når dekkene er oppbrukt... Inntil videre er bruksverdien såpass at det ville være dumt å selge dem for så lite fremfor å bruke dem opp. Hvor mye mønster er igjen i dekkene? Ikke skjeve eller sprekker? Hva av felger kan du tenke å evt bytte i? Noen spesifikke felger du tenker på? Har et sett med 17" 5 eika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lstore Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 Er 6mm igjen i alle dekk. Ikke noe kast eller skader som jeg har sett merket. De er vibrasjonsfri til ihvertfall 150km/t. Se ellers bilder beskrivelse i originalpost. Ønsker først og fremst et bytte i 17" eller 18" med tilsvarende bredde og offset med skikkelige dekk evt. uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Kan gi 5000kr uten dekk. Finner du noe på www.felgvisning.no kan vi sikkert bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Kjenner jeg kunne virkelig tenkt meg disse. Men har selv kun 19" for bytte og for mange felger til rent kjøp 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Jeg kunne også tenkt meg disse, men har evt kun 19" å bytte i. Breyton Race GTS, 8,5 og 9,5x19 med Continental. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lstore Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 Avventer rent salg pga lang leveringstid på ønskede felger. Fortsatt åpen for bytteforslag i 17" eller 18" med tilsvarende bredde og offset som de jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Har du prøvd felgene uten runflat? Det kan muligens ha en del å si på komfort og støy, hvis det er årsaken til at du ønsker å gå ned på dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå