Gå til innhold

19" Bmw style 230 vurderes solgt/byttes

Lstore
 Share

Anbefalte innlegg

Har et sett med originale style 230 felger og ønsker å komme meg ned en dimensjon eller 2. Vurderer salg eller bytte i original eller tilsvarende kvalitetsfelg med bredde og offset som passer på en e92 lci. 17" eller 18".

8x19" et37 med 225/35-19 Bridgestone Potensa re050 runflat foran 

9x19 et39 med 255/30-19 Pirelli P-Zero runflat bak

Alle dekk er på 6mm mønsterdybde nå. En av felgene har en skramme verdt å nevne. Resten er i god stand. Se bilder.

Usikker på pris ved rent salg, ser tilsvarende oppussete sett ligger på 12-16K på ebay før moms, men bud mottas.

Holder til i Bergen.

20160713_171335.jpg

20160713_171401.jpg

20160713_171345.jpg

20160713_171431.jpg

Endret av Lstore
Samme bilde 2x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Og fordi du trolig forventer og få i overkant av 10 000,- for dem(?).
- Noe som byr på store vanskeligheter for disse felgene, forstå meg rett... Fine felger, men man forventer det lille ekstra i den prisklassen der og disse har aldri vært enormt ettertraktet.

Jeg liker dem og var på jakt etter slike til en 1 serie tidligere i vår, men hadde nok ikke betalt mer enn 5-6 000,-
Men igjen... Treffer du rett kjøper, kan du være heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det vurderes solgt eller byttes.

Du kan få dem for 5-6K om noen år når dekkene er oppbrukt... Inntil videre er bruksverdien såpass at det ville være dumt å selge dem for så lite fremfor å bruke dem opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe for deg dette, @ahj

Kan tenke meg at de er verdt såpass som du ber om med gode dekk og i god stand da de ikke er så gode å få tak i. Jeg endte opp med å gi noe mindre for mine, men de hadde utslitte dekk og hadde noen skrammer på sidene på to av felgene som må påregnes noen lapper for å få de tipp topp.

Synd du skal selge de - ville beholdt dem av samme grunn som det nevnes over her :)

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lstore skrev:

Du kan få dem for 5-6K om noen år når dekkene er oppbrukt... Inntil videre er bruksverdien såpass at det ville være dumt å selge dem for så lite fremfor å bruke dem opp.

Nettopp det jeg forsøkte og si på en litt mer kronglete måte over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lstore skrev:

Hvor mye mønster er igjen i dekkene? Ikke skjeve eller sprekker? :) Hva av felger kan du tenke å evt bytte i? Noen spesifikke felger du tenker på? Har et sett med 17" 5 eika. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6mm igjen i alle dekk. Ikke noe kast eller skader som jeg har sett merket. De er vibrasjonsfri til ihvertfall 150km/t. Se ellers bilder beskrivelse i originalpost.

Ønsker først og fremst et bytte i 17" eller 18" med tilsvarende bredde og offset med skikkelige dekk evt. uten dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...