dopus Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Er det noen som vet om BMW sine fabrikkmonterte alarmer er FG godkjent? Ser ut i fra ustyrslista( fra vin decoder på nettet) til bilen jeg har kjøpt, har opsjonen: 302 Alarm System Tenkte kanskje det var noen kroner å spare på forsikringen. Tok kontakt med mitt forsikringssselskap (storebrand) via chat funkjsonen deres. Men kundebehandleren hos Storebrand var usikker, og annbefalte meg å snakke med min lokale bmw forhandler. Synes det hører rart ut hvis en fabrikkmontert orginal alarm ikke skal sidestilles med en ettermontert alarm med fg godkjent innstallatør og hardware. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 De pleier å godtas på samme linje som FG-godkjente alarmer Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Da får jeg prøve å ringe storebrand i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Av og til er det enklere å bare svare "ja" på slikt. Personen i andre enden vet nok ikke hva en FG-godkjent alarm er en gang, og det vil neppe bli et problem i praksis. Reef89, Marius2002, TRF og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå