Julian Sommer Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 (endret) Ja, da ble det en E34, nok en gang. Denne gangen ville jeg ha noe skikkelig, men heller 540i enn M5, da dette blir helårs-bil, og pga bensinforbruk og forsikring. Valget falt fort på denne '95 540i touringen, bygd om til manuelt gir (5 trinns) med elektrisk sort comfortskinn, forsterket klutsj og lettet svinghjul. Har alltid drømt om en diamantschwarz e34 touring med sort interiør, dobbel takluke og stor motor - nå har jeg en. Kommer nok aldri til å glemme prøveturen min med denne, da det "råeste" jeg har hatt før er BMW 525i M50 og Volvo 740tic.. En uke etter kjøp sitter jeg nå fortsatt og smiler fra øre til øre, etter å ha vært ute på natteraid etter iskrem på den (nesten) lokale bensinstasjonen. Ah, jeg er lykkelig i min E34, og skal ta godt vare på denne Planer: Pynte opp motorrom med litt nye deler, rydding i kabler/slanger, pulverlakkere toppdeksler og hydrografikk på plast Større sommerfelger (skal ikke beholde M5-hjulene, da dette til tross for plastikken og sprek motor ikke er en M5) Senk (coilovers eller luft) Få cruisecontrol til å funke med manuelt gir (tips?) Bytte ut bøyde lister Fikse elektronikk til el-vinduer Fikse elektronikk til airbag Fikse elektronikk til speil Fikse elektronikk til sentrallås Fikse elektronikk til memory-sete (memory funker som den selv vil, selve justeringen funker bra) Fikse eksoslekkasje Fikse/bytte setebelte passasjerside foran Vurderer sorte Hella frontlykter Originale baklykter med hvite/grå blink Ny girkule Mtech ratt Bytte ut det halvsprengte, originale hifi-stereoanlegget Sende bilen på lakk- og understellsbehandling før vinteren Endret August 2, 2016 av Julian Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 gratulerer med meget pen touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Denne så riktig ut! Ignorer Freakshow's (og Gabz') syn på fine blinklys Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Dette er BIL ja! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 Tusen takk! Blinklys blir byttet ut til oransje hvis det blir sorte lykter, eller hvite hvis de blanke lyktene blir beholdt Så hvis noen vil ha de jeg har nå så skrik ut Ser ikke hva Freakshow skrev om lyktene, innlegget er vel endret Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Sett denne på e34Norge. Gratulerer med flott e34. Så virkelig pen ut denne uten tvil. Ja 540 er en grom bil det som flytter seg bra :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 18 minutter siden, Julian Sommer skrev: Tusen takk! Blinklys blir byttet ut til oransje hvis det blir sorte lykter, eller hvite hvis de blanke lyktene blir beholdt Så hvis noen vil ha de jeg har nå så skrik ut Ser ikke hva Freakshow skrev om lyktene, innlegget er vel endret haha jeg hakke skrivi noen ting angående lyktene er bare @Shattered som veit jeg elsker oransje blink lys bare derfor han påpekte det xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 3, 2016 Forfatter Share Skrevet August 3, 2016 Åja, haha! Jeg skjønner deg godt, gjør seg med litt farge, spesielt på sort bil. Så noe blir ihvertfall gjort, uten at planene er klare enda Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 3, 2016 Share Skrevet August 3, 2016 Gratulerer med flott bil! V8 er alltid digg! Følger med Syntes E34 (spesielt de mørke i fargen) kler oransje blink veldig godt. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå