Jass Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Vi kjøpte f46 220xd for noen dager siden da tredjemann kom til verden. jeg ble veldig overrasket over plassen i bilen, vi trengte ikke å bruke de ekstra setene i bagasjen 😀 Vi er kjempe fornøyde med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Jeg også har fundert litt på dette med mer seteplass, selv om jeg bare har 2 barn. Trodde X5 E70 var stor nok, men den er verken brei nok eller har ISOFIX for 3 stk i baksetet, så det var skuffende. Det er ikke mulig å sitte en voksen i midten bak i verken en E6x eller E70 over 15-30 min. Man sitter jo som en tulling der bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Vedr. X5 så er det vel slik at den med syv seter anbefales, selv om man ikke bruker de to bakerste setene, da disse har en annen type seter på andre rad enn fem-seteren, men dessverre fortsatt med isofix kun på de ytterste setene. Har F46 isofix på alle tre setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 (endret) 7 timer siden, awt skrev: Har F46 isofix på alle tre setene? Jeg har lurt på det samme, men det er kun 2 isofix-seter på F46. (Videoen under er linket så den starter rett på prat om baksete/isofix) Edit: @Fredrik har som han selv sier en mer interessant video ang 2GT under Endret August 7, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 (endret) Ikke for at det har noe med saken å gjøre, men denne testen av 2 Serie Gran Tourer er mye mer interessant. Spesielt når det gjelder den delen som handler om baksetene... Endret August 7, 2016 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2016 Share Skrevet August 7, 2016 Litt merkelig at de ikke har tre separate seter med hver sitt isofix-feste, da det virker som om det er veldig vanlig i denne klassen. Muligens derfor det ikke kryr av disse langs veiene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~psycho Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Takk for all responsen i denne tråden. Jeg har hatt en haug med biler på lån for å teste diverse barneseter, vogner, triller og hele pakka. Tror de lokale selgerne av bilseter begynner å bli lei all prøvingen Uansett, ettersom jeg er en BMW entusiast så klarte jeg selvsagt ikke å bytte bilmerke selv om det hadde vært mer fornuftig denne gangen. Jeg klarte å få presset inn 3 barneseter i e61 og f11, og selv om det forsåvidt ble OK plass da vi prøvde seter uten isofix så blir det mer tungvint, spesielt med babysete. Er veldig glad vi har hatt isofix på de første setene tidligere da babyen ofte blir tatt ut i setet osv. Men valget falt til slutt på BMW 2 serie GT. Her fikk vi inn 2 seter med isofix og et uten til eldstemann i midten. I tillegg har vi god plass til barnevogn, triller og bagasje i bagasjen. Her er det også muligheter for å sette eldstemann i et av de bakerste setene etterhvert når vogner og triller ikke lenger er aktuelt eller på bilturer der dette ikke er med. Mye mer muligheter i denne bilen. Når det gjelder designet så syns jeg det er OK. Fronten er jo typisk BMW, men ellers er det utseende til en typisk 7-seter av andre merker også. Men hele poenget med dette bilkjøpet var å få god plass i flere år, og i tillegg er bilen veldig god å kjøre og masse morsomt utstyr. Så vi er fornøyd Har fortsatt min e91 M-sport når jeg vil kjøre litt "skikkelig" BMW! Uansett, til andre som lurer på dette: Jeg kan bekrefte at det går 3 barneseter i bredden i 2 serie GT. Jeg tror nok ikke hvilke som helst seter passer, og de må nok tilpasses litt mtp på mål i bredden. Men hvis du ikke kjører på med de bredeste setene så vil du få grei plass her I tillegg muligheter for å ha en eller til og med to på bakerste seterad etterhvert. Selv om jeg aldri har likt flerbruksbiler så er jeg fornøyd etter plutselig å ha fått bruk for det selv. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå