danskiii Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 (endret) Da var hjemleveringa komt og bilen er på plass. Det ble denne gang å kjøpe en E39 525tds fra @liffi i ganske grei stand. Bilen er en 97 mod og kjørt rundt 369 000km. Litt smått overflaterust er det, men ikke noe annet enn flekker her og der. Sort skinn interiør, telefon, pdc bak. Litt fargeforskjeller, men ser det bedre på bilder enn i virkeligheten Bilen skal brukes til og fra jobb, og får vel noen oppgraderinger etterhvert. Skulle hatt nye innstegslister, m5 ratt m fangere, senk, hjul, muligens noe annen cd spiller. Noen som vet hvor mye styr det er å bygge om til xenon? 235 Trailer-hitch With Removable Head 412 Load Floor, Extendable 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 508 Park Distance Control (pdc) 510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam 520 Foglights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 555 On-board Computer 628 Communication Package 629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front 666 Radio Bmw Business Cd 773 Wood Trim 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 915 No Outer Skin Protection Endret August 18, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Heftig! Synd med autolaten, men fine biler å kjøre er det danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Rimelig grei service å få bilen levert hjem til deg hehe Gratulerer med ny bil da Er det fargeforskjell på dørene i forhold til resten av bilen, eller er det bare noe jeg innbiller meg? danskiii og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 2 timer siden, Shattered skrev: Heftig! Synd med autolaten, men fine biler å kjøre er det Vurderer å bygge om, er nå ikke så dyrt om man finner utstyret og kan skru litt selv 2 timer siden, DanielStance skrev: Rimelig grei service å få bilen levert hjem til deg hehe Gratulerer med ny bil da Er det fargeforskjell på dørene i forhold til resten av bilen, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Hehe god service av god kompis Det er fargeforskjell ute å går her ja, men går greit det liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Nå, danskiii skrev: Hehe god service av god kompis Det er fargeforskjell ute å går her ja, men går greit det Ja er nok ikke verdens største forskjell Hvor i Bergen holder du til? Kan jo være jeg treffer på deg i trafikken før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 2 timer siden, DanielStance skrev: Ja er nok ikke verdens største forskjell Hvor i Bergen holder du til? Kan jo være jeg treffer på deg i trafikken før eller siden. Holder til i ytre sandviken, så kjører ut mot osterøy hver dag ihvertfall nå som ferien er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Nå, danskiii skrev: Holder til i ytre sandviken, så kjører ut mot osterøy hver dag ihvertfall nå som ferien er ferdig Åja Lang tur til jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 gratulerer med ny bil danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 2 minutter siden, Freakshow skrev: gratulerer med ny bil Takk takk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Grattis med finfin brukis danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 8 timer siden, Gabz skrev: Grattis med finfin brukis Takketakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 Hva tror folket om disse hjula her på bilen? Shattered og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Peis på! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 Hva tenkes om farge? Ettersom jeg driver pulverlakk så er det jo lett å endre Beholde eller forslag til annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Kan bli bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå