kragz Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 (endret) Hei Jeg har en e46 320D m-sport med originale msport felger Jeg har i 2 sesonger kjørt yokohama dekk 225 40 18 foran og 255 35 18 bak, har vært utrolig gode dekk på alt bortsett fra sporing, hadde sonar foran når jeg kjøpte bilen og da sporet den ikke men var ubrukelig på vått føre. Så nå tenkte jeg å prøve å finne noe som ikke sporer så fælt men er bra på de meste. Etter en del lesing på forumet så valgte jeg å prøve dunlop sp sport maxx og kjøpte gt dekket i 255 35 18 Jeg er sikkelig misfornøyd med dette dekket, føler det sporer enda mer enn yokohama dekkene jeg hadde + at de ikke sitter like godt, virker løs bak og den gule lampa begynner å blinke lett i svingene Flere som har skrytt av dette dekket, men har jeg kjøpt feil type? er det det som heter dunlop sp sport maxx rt som er bra? Mvh Johnny Endret August 20, 2016 av kragz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Om du hadde spurt før du kjøpte dekk, kunne jeg anbefalt Maxxis Victra Sport. Gode dekk på vått føre, slipper ikke i det hele tatt, støysvake og minimalt med sporing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Hvor mye luft kjører du med? Jeg ville sagt at du kan ha i hvert fall 3.0 Bar eller 44-45 Psi bak og minst 2.8 Bar eller 41-42 psi fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Hadde Dunlop på min e46 når jeg fikk den, men gikk over til Fulda. En annen verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Hankook ventus s1evo2 k117 fungerte utrolig bra for min del! Skal ha de dekkene igjen! Meget gode på vann og sitter godt i svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 2 timer siden, Hpi skrev: Hvor mye luft kjører du med? Jeg ville sagt at du kan ha i hvert fall 3.0 Bar eller 44-45 Psi bak og minst 2.8 Bar eller 41-42 psi fremme. Har prøvd, 2,5, 3 og 3,5 bar sporer fortsatt noe voldsomt Kommer nok til å ta av disse dekkene i vinter å selge de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 er ikke hjulstillinga som tuller med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 X2 på hankook s1evo. Har hatt disse selv og meget fornøyd med lyd og grep på disse og hadde ikke noe sporing i det hele tatt 235/35-19 på e46. Ulempen var at de ble spist opp i løpet av 2 sesonger da de er forholdvis myke i blandingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 On 20. august 2016 at 23.56, hsd skrev: er ikke hjulstillinga som tuller med deg da? Tror ikke det når jeg merker så stor forskjell fra før og etter dekkbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Yokohama Advan Sport V105 bra dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 13 minutter siden, 04E46330XD skrev: Yokohama Advan Sport V105 bra dekk. Har kjørt disse 2 sesonger, men syns de sporer litt for mye, kanskje de hadde blitt bedre om jeg kjørte 215 foran og 245 bak istedenfor:) Men de har vært ekstremt gode utenom sporing, digge dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Eg kjører 40psi forran 41psi bak. Tror du kommer bedre ut med fire like dekk når det gjelder sporing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 Det kan nok stemme, men når jeg kjøpte bilen sto det sonar 225 foran og noe toyo 255 bak, den sporet ikke i det hele tatt og var skikkelig god å kjøre, men sonar er jo livsfarlig på vått føre Var innom en dekk forhandler når det var tid for å skifte dekk igjen og de anbefalte Yokohama Advan Sport V105, valgte da disse. Såg at de Yokohama dekkene var breiere en sonar dekkene selv om det var 225, så vet ikke om det er det som gjør det. Etter dette begynte den å spore, men ellers veldig gode dekk Har kjørt 3 bar foran og 3,5 bak Lurer litt på hva jeg skal putte på nå. Skal vertfall bytte ut de dunlop dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Nevner disse igjen jeg, Hankook Ventus S1 evo2 K117. Hadde null sporing på min E82 med disse i 19", samt Vredestein Ulttrack er også å nevne Legger ved en link til tirereviews.com til Hankook http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-S1-evo2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 3 minutter siden, danskiii skrev: Nevner disse igjen jeg, Hankook Ventus S1 evo2 K117. Hadde null sporing på min E82 med disse i 19", samt Vredestein Ulttrack er også å nevne Legger ved en link til tirereviews.com til Hankook http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-S1-evo2.htm Tror jeg prøver disse, hvilken bredde kjørte du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå