awt Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Jeg bruker prislisten til å sjekke alt slikt. CIC har forøvrig samme utstyrskode som CCC (609), så her vil det være å sjekke ut hva den aktuelle bilen har. De fleste 2009-modeller med navigasjon professional vil nok likevel ha CIC (skillet kom i løpet av 2009-modellene). Det man ser det enklest på er om bilen har stor skjerm (8,8") og kun en CD-slot. Har den liten skjerm eller to CD-sloter har den enten M-ASK eller CCC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 Ok. Litt mere mas, så skal jeg gi meg (for denne gang) Utstyrskode 522-Xenon, betyr det bixenon eller er det en egen kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 Fant svaret i prislista di AWT. Den var genial.. takk. Men hvilke E61 gjelder denne lista? Alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Den prislisten er fra mars 2010, og gjelder de aller siste e61 som ble solgt, men sånn rent utstyrsmessig og slikt vil den gjelde alle e61 etter facelift. ESER reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Noen som har erfaring med chip på disse bilene, med denne kassa? Prøvde en kompis sin bil i stad som er chippet og der var det antydning til vibrasjoner (i et eller annet) fra bunn og litt opp på turtall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Kjent problem og ufarlig å kjøre med visstnok. Men de som har tunet den har gitt litt for mye krefter lavt nede på turtall. Det er noen fjærer inni mekatroniken som sliter med trykket eller noe. Trf har skrevet om dette før her inne. Kassen er ratet til 450 NM på facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 3 timer siden, Otis skrev: Kjent problem og ufarlig å kjøre med visstnok. Men de som har tunet den har gitt litt for mye krefter lavt nede på turtall. Det er noen fjærer inni mekatroniken som sliter med trykket eller noe. Trf har skrevet om dette før her inne. Kassen er ratet til 450 NM på facelift. Ok, men det er noe i forbindelse med kassa, svinghjul/converter etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 45 minutter siden, ESER skrev: Ok, men det er noe i forbindelse med kassa, svinghjul/converter etc? Ja, det er jo det. Søk på forumet så finner du det nok igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 10, 2016 Forfatter Share Skrevet September 10, 2016 (endret) Jeg ser noen E61/60 har en knapp på siden av setene med piler vertikalt og horisontalt. Hva er disse til i forhold til stoler uten denne muligheten? Tenker på stoler uten momory. Endret September 10, 2016 av ESER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 10, 2016 Share Skrevet September 10, 2016 Den lille runde knappen på setet med pilene er til korsrygg støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 10, 2016 Share Skrevet September 10, 2016 som forøvring er ganske deilig! ESER reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 10, 2016 Share Skrevet September 10, 2016 Som en liten tilleggsinformasjon, jeg har memory på mine sportsseter, men ingen korsryggstøtte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 Hvordan finner man ut hvilken motor en bil har? Jeg tenker da på hele motorkoden, f.eks N47-D20C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 (endret) 22 timer siden, ESER skrev: Hvordan finner man ut hvilken motor en bil har? Jeg tenker da på hele motorkoden, f.eks N47-D20C Du legger først inn skilt nr ditt inne på nettsiden til statens vegvesen for så å finne de siste 7 sifrene i vin nr ditt. Så legger du de 7 sifrene inn på denne nettsiden og får opp motorkode, samt alt utstyr til din bil Endret September 13, 2016 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 1 time siden, Carlsius skrev: Du legger først inn skilt nr ditt inne på nettsiden til statens vegvesen for så å finne de siste 7 sifrene i vin nr ditt. Så legger du de 7 sifrene inn på denne nettsiden og får opp motorkode, samt alt utstyr til din bil Får ikke opp hele motorkoden der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå