Daniel. Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 1 minutt siden, sAlnes skrev: Hahah jeg håper det! Jeg fikser det mest fornuftige først hvertfall så den blir kjørbar Hehe Ser den vel før eller siden sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 (endret) Skjønner at du ikke helt henger med. Fikk ikke helt med meg at du skulle bygge om til manuell, derfor jeg lurte Blir nok bra med manuell 528, for å ikke glemme mer lettsolgt. Endret November 26, 2017 av stoltbmwelsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 26, 2017 Forfatter Share Skrevet November 26, 2017 1 time siden, stoltbmwelsker skrev: Skjønner at du ikke helt henger med. Fikk ikke helt med meg at du skulle bygge om til manuell, derfor jeg lurte Blir nok bra med manuell 528, for å ikke glemme mer lettsolgt. Åååja Ja gleder meg. Ja ia får du jo slengt etter deg om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 27, 2017 Forfatter Share Skrevet November 27, 2017 Ikke noe nytt med 528en men har fått gjort litt i garasjen i dag Inn med sofa og løftebordet. Skal inn med litt skap, arbeidsbenk osv. før jeg kan begynne å skru. Min mor sin e39 525i blir første bilen jeg skrur på der inne. Eu godkjennes og montere varmeseter. Er tross alt hennes garasje så skulle bare mangle. Men rett etter så skal 528en inn . lagunilla, Daniel., BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 27, 2017 Share Skrevet November 27, 2017 Digg garasje det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 Heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 28, 2017 Forfatter Share Skrevet November 28, 2017 9 timer siden, Gabz skrev: Digg garasje det der! Ja skal bli en fryd å skru der inne. 2 timer siden, Daniel. skrev: Heldig du Ja absolutt. Mot at jeg gjorde alt selv så var det greit at vi fornyet garasjen litt. Så er litt budsjett garasje, men utrolig hva man kan får til. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2017 (endret) Igjen, ikke kommet noe lengre med bygging på 528en men fikk drar den frem fra bak garasjen og gitt den en god vask Den observante ser at det står en e46 i bakgrunnen. Ny vinterbil, en 1998 323ia. Sikkert ikke mye dere får sett av den her inne men den skal hvertfall få en god service og må kanskje koste på den noen nye bremser og. Men alt i alt en 100%. bruksbil. Grunnen til at det ble ny vinterbil var at hiacen jeg hadde ikke ville holde seg på veien når det ble glatt Så om noen trenger hiace deler eller delebil så bare si i fra. Endret Desember 3, 2017 av sAlnes Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 Kjipt med Hiacen da, men E46 med sekser må da være en grei vinterbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2017 1 time siden, Daniel. skrev: Kjipt med Hiacen da, men E46 med sekser må da være en grei vinterbil? Jada det blir nok en bra vinterbil Men planen denne vinteren var egentlig å ha en diesel gjerrig bil som var praktisk. Så e46en blir nok eu godkjent og solgt til sommeren så får jeg leite etter en praktisk bil igjen til høsten tenker jeg Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 3, 2017 Share Skrevet Desember 3, 2017 21 minutter siden, sAlnes skrev: Jada det blir nok en bra vinterbil Men planen denne vinteren var egentlig å ha en diesel gjerrig bil som var praktisk. Så e46en blir nok eu godkjent og solgt til sommeren så får jeg leite etter en praktisk bil igjen til høsten tenker jeg Hehe nei en E46 sedan er vel ikke det mest praktiske man kan få. Da hadde vel en E39 Touring vært hakket bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2017 1 time siden, Daniel. skrev: Hehe nei en E46 sedan er vel ikke det mest praktiske man kan få. Da hadde vel en E39 Touring vært hakket bedre Det var dårlig med det her på vestlandet til en rimelig penge. Og siden jeg er avhengig av bil hver dag så fant jeg egentlig bare første og beste Men den duger Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Desember 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2017 (endret) Hadde meg en god økt i garasjen i ettermiddag/kveld og endelig på 528en som jeg ikke har skrudd noe særlig på siden jeg byttet toppakning i februar. Garasjen er ferdig og muttern var vekke med sin bil så da fikk jeg min inn. Økten bestod av m50 innsug montering, alpina/m3 lmm installasjon med belg, noen kompiser og fredagspilsen. Ble veldig ivrig siden jeg ikke har skrudd på en god stund så gikk litt i glemmeboken med gode biler og detaljer som ble montert. Alt i alt var dette en veldig grei jobb. Noen macgyver løsninger på ting. som vakumslanger osv men ble veldig bra. I full gang på nye arbeidsbenken På med nye pakninger. Den store lmm og overgangs belgen til høyre fra afe power. Sliter litt med at asc spjeldet ikke får åpnet og lukket seg skikkelig så må modifisere litt. Men det blir en an gang Ferdig ryddet. Mcgyver løsning. Ny skalering til lmm. Endret ecu med Romraider. Hentet skalering fra en alpina. Fjernet også turtallssperren når jeg først var inne. Gamle belgen. Slipper den store boksen under og den nye overgangen er helt slett på innsiden. Bilen malte som en katt under første oppstart noe jeg ikke så helt for meg. Tenkte det var i hvertfall en vakum lekkasje eller noe annet tull så veldig fornøyd Måtte selfølgelig ha en liten prøvetur i nærområdet. Bilen trekker mye bedre over hele registeret egentlig, men veldig merkbart over 4000rpm. Og med manuell kasse som kommer på ila året så blir det nok veldig bra Endret Desember 9, 2017 av sAlnes Daniel., kjelljakob97 og Carlsius reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 (endret) Kommet meg litt videre med manuell prosjektet. Fått ned eksosen og mellomakslingen. Preppet girkassen litt, skal hive på ny olje og før den skal på. Royal Purple synchromax. Hørt den skal være bra. Nye bananmanifolder holder jeg og på å montere innimellom slagene på manuell byggingen. Fremdeles dårlig med bilder men skal holde på i morgen og så skal se om jeg får tatt litt bedre da. Endret Desember 16, 2017 av sAlnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Desember 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2017 Ut med automatkassen, converter, og girspak i dag. Så dager det klart for den gøye jobben å smått begynne å montere manuell deler Banan manifoldene ble og montert ferdig i dag Daniel. og Slavearbeider'n reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå