sAlnes Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2017 Er på utkikk etter noen orginale felger enten låne eller kjøpe uansett style bare litt pene. Er interessert i å bytte rondellene mine i noen style 32 eller m paralell felger og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 sendte deg en pm sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 (endret) Bilen har blitt kjørt lite siste tiden pga. For høyt trykk og litt høy driftstempbpå kjølevannet. Hadde prøvd alt så siste utvei var å sjekke toppakningen. Fikk tatt en trykktest og det viste seg at toppakningen var dårlig. Så da var det ikke annet å gjøre enn å gå i gang med å bytte. Venter på nye o ringer til vanosen. Lest på div forum at det skal være merkbar forskjell å bytte de. Men tror dette kun gjelder dobbelvanos. Men shiner den likevel opp og bytter o ring Så etter😊 Neste uke blir det av med kamaksler, levere toppen til sliping så får jeg ta det derfra. Skal hvertfall bli deilig med helt frisk motor. Endret Februar 19, 2017 av salnes34 Hawkon88 og Evopower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelljakob97 Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Dette blir bra 🙌🏽😄 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 hvem som skal slipe toppen da? auto 23?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 1 minutt siden, D.Toft skrev: hvem som skal slipe toppen da? auto 23?? De har vel gått konken... Bil og dieselpumpe service på kokstad tenkte jeg. De virket oppgående når jeg var opp der og fikk tatt trykktest. Er vel ikke mange igjen i Bergen som driver med sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 det er jeg usikker på, eg spør fordi der hadde masse brukandes utstyr, men dem hadde ikke folk som kunne bruke utrtyret rett og da fikk man ett resultat der etter.. har ikke fulgt med på hvem som kan gjlre slikt, men når jeg hadde 2 topper på høvling, så brukte eg metalock på nordås, men dem er jo også vekke.. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Verktøy Mekanisk AS i Åsane driver med sånt. Ligger bak IKEA sånn ca. Må kjøre gamleveien som ligger i avkjørselen etter den inn til IKEA (når du er i rundkjøringen). sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 Kan ikle være mange igjen hvertfall. Men jeg leverer den til denpå kokstad så får vi se. 😊 Er jo nærmere meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Driver de dieselpumpe folkene med planing/sliping av topper da? Trodde de bare holdt på med drivstoffpumper og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 4 minutter siden, DanielStance skrev: Driver de dieselpumpe folkene med planing/sliping av topper da? Trodde de bare holdt på med drivstoffpumper og sånt Det trodde jeg og men de tar visst topper og alle sånne jobber. Er to eldre typer som jobber der. Regner med de har litt erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Nå, salnes34 skrev: Det trodde jeg og men de tar visst topper og alle sånne jobber. Er to eldre typer som jobber der. Regner med de har litt erfaring Hmm, da vet jeg det i hvertfall sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 Fikk flekket av toppen i kveld. Så bedre ut en forventet Verken meg eller han jeg hadde med meg kunne se noe gale med pakningen eller sprekker osv. Toppen leveres til sliping i morgen. Bilder fra seansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2017 Mens jeg venter på at toppen skal bli ferdig så skarper jeg vekk resten av pakningen rundt på blokken og gjør stemplene rene så godt det lar seg gjøre. Fikk nye o ringene til vanosen i dag så de og noe montert Nye o ringene på plass. De gamle. Ene var helt morken så røk i det jeg løftet den av. D.Toft og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Det er helg så det skjer ikke så mye med toppen. Har derfor brukt litt av helgen på å gjøre ren og shine opp andre ting i motorrommet Dårlig med før og etter bilder men alt var ihvertfall helt svart i oljerester og drit. Mye drit i dynamoen hvertfall😂 Hentet meg nye felger i dag Har vært på jakt etter style 32 lenge. 18tommer med 9 bak og 8 foran. En størrelse det ikke er alt for mye av. Er desverre e38 felger så må få dreid opp senter før jeg kan prøve montere Klarte å få i noen bolter og jekke jekken litt ned slik at dekket traff bakken for å se ca hvordan det blir. Tror dette kan bli bra S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå