leinulf Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 hei. har lyst til og kjøpe meg ny bil og da har jeg lyst på bmw. Har ikke så god peilling på biler og skruing. så jeg vill ha en litt sikker bil. jeg har tenkt og bruke rundt 150tusen kansje litt mer. har dere noen tips til meg? liker 3-serie og 5-serie ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Du har absolutt ingen krav annet enn 3 eller 5 serie? Manuell, automat, sedan, stasjonsvogn, coupe, bensin, diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Hei og velkommen til forumet. For å hjelpe deg påvei kan det som vedkommende over sier være greit å sette noen kriterier annet enn pris. Vi vil gjerne vite hva du ser for deg av type(sedan, touring, cab), manuell eller automat og bruksområde. Hvor stort behov har du for plass? Du får alt fra eldre E60 til greie E90 og E87. Henholdsvis 5-, 3- og 1-serie. Du får også eldre 3-serie (E46) med litt motor til denne prisen Hvis du ikke har peiling på bil og ikke vil skru, så er kanskje en nyest mulig bil greit og da er det gode 3- og 1-serier til salgs.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leinulf Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 (endret) takk for svar. jeg liker både sedan,cupe,og stasjonsvogn. spiller ingen stor rolle om de er manuell eller automat. Bruksområde fram og tilbake fra jobb ++ turer og slik. jeg trur de blir fra 2005- og oppover. pga har ti tommel totter og vill ikke skru eller ha den på verksted hele tiden så ser etter en litt trygg bil. har vell kanskje lyst på diesel siden jeg har et lite stykke til jobb. vill også ha en tøff bil de er vell litt greit og ha litt plass i bilen men e er ikke et must, jeg er open til alt av svar! takk Endret September 1, 2016 av leinulf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Da er nok dette bilen for deg http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70529938 Litt mer alvorlig, hva med noe sånt? Litt under budsjettet ditt, men riktig motor http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=80912224 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leinulf Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 likte godt ladan men så bilen hadde en feil men takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 8 minutter siden, leinulf skrev: likte godt ladan men så bilen hadde en feil men takk for svar!! se den andre linken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leinulf Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 1 minutt siden, Shattered skrev: se den andre linken også jeg så den men der var en feil Kjente feil:Feil på Active Steering, modul må byttes konkludert av BMW verksted. pluss den hadde my km på seg vet ikke om de har så mye og si men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Se på en E90/91, bensinmodellene er ikke veldig spennende (med unntak av 325 og oppover) kanskje en fornuftig 318d? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå