opeth84 Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Flott bil! Kjekt å se du fikser denne opp. Er det blitt gjort noe nylig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 10 timer siden, opeth84 skrev: Flott bil! Kjekt å se du fikser denne opp. Er det blitt gjort noe nylig da? Takk for det Ja, var i trondheim forrige helg med Tore topplokk på Autotrim. Der fikk jeg planfrest topp, satt i 12 nye ventilstyringer på eksos siden, slipt ventiler, frest ventilseter, bytta ut en ventil og shimset opp hele toppen. Igår fikk jeg kastet ut gamle motor fra bilen, og tatt ut veiv. Denne ble tørket ren og satt i ny blokka. Jeg fikk ikke målt klaringer da igår, siden jeg ikke fant momentnøkkelen min, så dette blir gjort i helga som kommer hsd, Kristian, S. Gunstad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 (endret) Tore Topplokk er en alvorlig mann, arbeidet hans har eg skikkelig troa på. skal sende en s50b32 topp til han med tiden. Endret Desember 12, 2016 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Nice! Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
romundblakstad Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 hentet du denne bilen i surnadal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 On 12/14/2016 at 8.22, romundblakstad skrev: hentet du denne bilen i surnadal? Det er helt korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 Fikk gjort litt mer igår, men møtte på litt komplikasjoner Fikk montert inn veiv, dratt inn med moment og grader, med plastigauge måletråd. thurstlageret var litt tight, og når vi skrudde det fra hverandre så fannt vi synderen. Ene lageret var ikke helt som det skulle være, her er det en produksjonsfeil på lageret. ganske sløvt fra min side at dette ikke ble observert ved montering Fikk vertfall kontaktet GS, og nytt lager er bestilt på reklamasjon Ellers så har jeg fått vasket noen deler, jeg tok bunnpanne, toppdeksel og kjølerør i vaskeren på jobb, glemte selvfølgelig etter bilde, men ble helt rent vertfall bedre ser helt jævlig ut i bunnpanna, men det fordi jeg har vaska gamle blokka og motor rom når toppen var demontert, så har nokk kommet vann inn i bunnpanna via syl / register Fikk også montert nye stempelringer på alle 6 stempla igår, målt til rett gap Så har jeg bestilt julegave til meg selv, noe som forhåpenligvis gjør skruejobben en del enklere i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 heilt konge prosjekt. Denna blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperJ81 Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 You go girl! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
romundblakstad Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 3 timer siden, Reset skrev: Det er helt korrekt Ligger fortsatt igjen brede spor fra denne i bygda ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 1 minutt siden, romundblakstad skrev: Ligger fortsatt igjen brede spor fra denne i bygda ja hehe, rekner med det Var greit tectylert hjulbuene bak. Men mer skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Veldig bra jobba . Godt å se den får et godt liv med nye deler.:). M5 e34 er jo helt perfekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 versting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 30, 2016 Share Skrevet Desember 30, 2016 noe nytt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2017 On 12/30/2016 at 10.20, Kristian skrev: noe nytt her? holder på jo på 4 stempler montert, samt klargjøring og vask av forskjellige komponenter. Må få lånt meg momentnøkkel til 30nm før jeg kommer meg videre. Blir nokk ordnings idag. Kristian og NaCel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå