Mortey Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Vurderer etterhvert å gå til innkjøp av en E60 og trenger litt tips. Heller litt mot å kjøpe diesel, da jeg skal studere å kommer til å måtte kjøre endel, så viktig at den ikke bruker altfor mye. Hvordan er 520 bensin motoren på forbruk osv. på disse? Har hatt en 523iA E39 før, og veit at den var glad i litt bensin. Hvilken motor er mest slitesterk, hva er typiske problemer på disse bilene? Har alltid skrudd mye, men vil helst unngå så mye som mulig nå. Syntes personlig at sedanen er finere enn stasjonvogna, er det noen fordeler ved å kjøpe stasjonsvogn, annet enn plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Finner sikkert svarene dine her Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Som Shattered referer til.Der står mye eller meld deg inn i Facebook e60/61 Norge. Flinke folk men desverre noen pessismister som skal forsure gruppen og hvor stor drittbil det er. Tror nok desverre at noen der ikke eier den type bil en gang :). Min erfaring er at etter ett år som 530d eier ,smiler jeg fortsatt og er fornøyd. Bensin e6x kjenner jeg lite til men 6diesel er gode motorer og gjerrige på forbruket.:). Som sagt les der du ble vist til ,da vil du få mange gode svar. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 ..og i tillegg finnes det milliarder av slike tråder fra før av så et søk på forumet gir deg nok alle svarer + litt til sveigis og Popza reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Ønsker du å unngå å skru? Kjøp bil som er litt nyere med garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 Okei, takk for svar Litt skruing går fint, men ønsker en litt nyere bil, men kan ikke være altfor ny heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Jeg tror jeg kunne ha vurdert f11 med liten motor kontra en e61 med større motor, om jeg hadde hatt et veldig stramt budsjett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortey Skrevet September 17, 2016 Forfatter Share Skrevet September 17, 2016 Ja, det kunne vært en idé det. Må se det ann når det nærmer seg et evt. kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 F1x er endel mer moderne enn e6x. Så det bør vel kanskje friste med f1x sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå