Galant_x Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min her. Jeg hadde i lang tid sett etter en ny bil, og valget falt da på en e46 m3. Jeg henta bilen i slutten av 2013. Slik var bilen da jeg hentet den. Ivrig86, HalvorK og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 (endret) Jeg får hjem bilen og opp på løfte bukk, og ser att gulvet bak har begynt å sprekke, så dette utbedres asap. Monterer og spacere foran og bak for og få hjula litt lengre ut. Endret September 20, 2016 av Galant_x Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 (endret) Så fort snøen forsvinner i 2014, så setter jeg igang med svesing av gulvet bak. Bruker og anledning til og skfte hardy på mellom akslingen. Service med motor olje, gir kasse olje og diff olje blir og gjenomført. Endret September 20, 2016 av Galant_x Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 (endret) Det blir og montert ESS 575 kit ila 2014. Bilen veies etter ESS kitet er montert Endret September 20, 2016 av Galant_x Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 2015 Starter med en service. Deretter monteres det nye bremser. fikk er bra deal på noen porsche calipper. Disse tilpasses og monteres. Skivene foran var modne for utskift, så jeg går opp til CSL dim på disse. Bestiller og nye felger på slutten av 2015. Kravet var felger som va lette og holde rene, samt har lav vekt. Valget faller da på enkei rpf1. Ingvaldsen, Marius2002, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Flott og veldholt m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Flott M3, ja, ser ut som den får mye morro-oppgraderinger Sikkert helt rå å kjøre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Var på rudskogen i slutten av 2015. Fikk her problemer med lade lys som kom på over 4000 RPM Skiftet dynamo ila vinteren. Synderen for ladelyset var ganske åpenbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 (endret) Starter 2016 sesongen med en dual track day på spa. Satt på nye michelin cup 2 dekk før avreise. Her fikk vi regne første dagen og tørt føre andre dagen. Dessverre så røk aktuatoren til TB den andre dagen. Fikk ca 25 runder på bløtt føre første dagen, og 5 på tørt føre før bilen streika. Meget kjekk bane og kjøre på Mobilen tok og kvelden på vei ned til spa, så ble dårlig med bilder Endret September 20, 2016 av Galant_x Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 Utfører en vanos overhaling etter track weekend på spa. Det blir og installert nye radiator, da ting gikk noen varmt rundt spa. Som er siste innsats i 2016, så blir bilen polert før den settes i garasjen Neste prosjekt nå, blir og bytte råde lagerene ila vinteren. Marius2002 og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Lekker bil og smakelige oppgraderinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Hyggelig å se andre fra 200sx-forumet Hvordan er denne kontra en 200sx? Ser bra ut forresten, ble fin med nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Dette er absolutt hyggelig lesning. Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant_x Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 12 timer siden, Eselfjes skrev: Hyggelig å se andre fra 200sx-forumet Hvordan er denne kontra en 200sx? Ser bra ut forresten, ble fin med nye felger! Det er jo 2 helt forskjelige biler. 200`en er simpel skrud sammen og mye mer en herje bil. M3 en går det jo ann og kjøre på lang tur med og alt er solid sammen skrud. Kunne gjerne tenkt meg en 200 igjen, men da bare som en ren herje/spinne bil. wSax og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 virkelig flott bil du har! eneste jeg ikke liger må være bliklysa foran og leppa foran eller sser den pervers ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå