///Bmw-Tor Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2016 https://www.ebay.com/itm/16156112162 Vurderer denne på 523i jeg får på onsdag. Noe her som har montert det før og har litt erfaring? Går vel litt ekstra tid før bilen blir varm på vintertid.
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 25, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2016 Fikk en dårlig nyhet i dag også 🙁 Han hadde i dag ringt til slatlem siden han hadde fått time til etterkontroll i morgen kl 10.00, men nei da å fikk han beskjed at han hadde ikke time før fredag kl 14.00 han. Nå begynner jeg å bli utolmodig 😩 Helvetes dårlig service av slatlem 😡
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2016 Fikk nye skiltholdere i dag skal bli godt og få vekk slatlem holderene når jeg får bilen i morgen 😀
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2016 (endret) Enda en dårlig nyhet i dag å 😩 Vindusviskerne sluttet og virke i går så ble ikke no etterkontroll i dag. Og han viste ikke når han fikk tid til og fikse det 😩 Så nå sitter jeg her uten bil da andre bilen er vraket i dag tidlig. 😡 Er vel ikke meninga at jeg skulle kjøpe BMW igjen 🤔 Endret Oktober 28, 2016 av ///Bmw-Tor
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2016 Vurdere og gå får en annen BMW, da det ser ut som han som skal selge bilen ikke prioritere så høyt og fikse bilen sånn at jeg kan få kjøpe den. Funnet en 2000 mod 530d touring gått litt over 300.000 til rundt 45.000kr. Er noe overflate rust ved hjulbue/kanalen framme og bake. Hva syns dere bilen er verdt? Full skinnsete m/memory, xenon, eller godt utstyrt.
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2016 Har snakka litt med han med 523i'n han trur han kan få fikse bilen den uken her. Har helt lyst på den da jeg ikke har lyst og ta opp lån da 530dat er dobbel så dyr, pluss har allerede kjøpt deler og fult av planer for den. 530dat har full skinn med memory om mye annet men har automat vil helst ha manuell som 523i har 😀
///Bmw-Tor Skrevet November 4, 2016 Forfatter Skrevet November 4, 2016 Ser ut som han kanskje får fikset bilen nå i helgen og får bestilt time til etterkontroll på mandag. Blir sprø av og være uten bil 😩 Så kanskje jeg endelig kan få bilen til uka. Neste torsdag har det gått 4 uker siden jeg egentlig skulle hatt bilen. Sitter og ser på brukte baklykter med hvit blinklys nå ( Hella innerdel og depo yterdel) kan få dem for 500 kr 😀
sAlnes Skrevet November 4, 2016 Skrevet November 4, 2016 Håper du får deg bil snart kjipt å vente så lenge haha
sAlnes Skrevet November 4, 2016 Skrevet November 4, 2016 22 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev: Har du trua på EGR-DELETE? Ingen erfaring med det men regner med noen andre her har
///Bmw-Tor Skrevet November 8, 2016 Forfatter Skrevet November 8, 2016 Blir ikke noe av denne bilen. Skal hente en E39 530dat 2000 mod senere i dag. sAlnes, danskiii og Marius2002 reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet November 8, 2016 Skrevet November 8, 2016 43 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev: Blir ikke noe av denne bilen. Skal hente en E39 530dat 2000 mod senere i dag. Misfornøyd med Slatlem i Molde ja? Jeg skulle handle bil der, men på grunn av skikkelig dårlig service gikk jeg en annen plass. Jeg vet flere som aldri skal handle der igjen på grunn av at de ikke blir tatt seriøst og når de først handler er det dårlig oppfølging, og skal de ta noe i innbytte tilbyr de en innbyttepris som ikke ligner grisen, dette har jeg og mange mange flere erfart... Blir bra at du skal hente ny bil, det blir moro å se Shattered reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå