Gå til innhold

BMW E92 Neonblue


Eminent
 Share

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg BMW Apps installert i bilen :-D

Var så heldig og fikk gjort dette på 2. Juledag. En STOOOOR takk til SweetBMW for koding og alt :-D

Fikk i samme slengen oppdater 2017 kart til navigasjonen. 

Fjernet feilkoder på tåkelys. 

Tatt av skift indikator på gir og start/stopp funksjon. 

Også gjort det mulig å se på DVD mens bilen er i bevegelse.

 

Resten , som for eks styrke på angel eyes, og andre små ting skal jeg endre selv med Carly. Legger ut noen bilder av det senere :) 

 

IMG_0555.JPG

IMG_0554.JPG

IMG_0557.PNG

IMG_0556.PNG

IMG_0560.JPG

IMG_0579.JPG

IMG_0569.JPG

IMG_0584.JPG

IMG_0587.PNG

IMG_0588.JPGIMG_0589.JPGIMG_0590.JPGIMG_0591.JPGIMG_0592.JPG

IMG_0572.PNG

 

Det er flere Apper/muligheter, men har ikke hatt nok tid til å gå gjennom det i dag.  Mer kommer :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Da fikk jeg omsider tid å dra til garasjen hvor jeg har vinterlagret skjønnheten.  Fikk endelig prøvd meg litt frem med koding i Carly. Ble veldig fornøyd. Fikk kodet mye, blant annet digital hastighet display i instrumentpanelet, forskjellig lys styrke på angeleyes, beltevarslere, pluss masse annet :-D

Anbefaler dette til alle som vil sette sitt eget preg på bilen. 

IMG_0758.PNG

 

IMG_0759.PNG

IMG_0737.JPG

 

IMG_0733.JPG

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, andreaskarm skrev:

Leste en plass at Carly ikke var trygt? Stemmer dette? Har selv brukt det med hell på min E61

Hm.... jeg vet ikke. Har ikke lest noe som antyder til det, og selv har jeg en god opplevelse av Carly så langt . :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg og fri fra jobb, så jeg fikk prøvemontert OEM M3 sideskjørt og REPLICA M3 sideskjørt. De originale M3 sideskjørtene passet ikke . Er helt andre fester + de kommer ikke på linje. 

Replica M3 fikk jeg til å passe helt fint de kom på linje med resten. 

Leverer de på mandag til lakkering :) 

IMG_0781.JPG

IMG_0776.JPG

IMG_0778.JPG

IMG_0779.JPG

IMG_0784.JPG

IMG_0788.JPG

IMG_0790.JPG

IMG_0791.JPG

IMG_0793.JPG

IMG_0795.JPG

IMG_0798.JPG

IMG_0800.JPG

IMG_0802.JPG

IMG_0804.JPG

IMG_0806.JPG

IMG_0807.JPG

IMG_0808.JPG

IMG_0809.JPG

IMG_0810.JPG

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, papertiger skrev:

For en nydelig farge! Står vanvittig fint til det sadelbrune interiøret. Hvilken motor står i denne?

Tusen takk :) 

Det er en 320d :( , meeeeen kanskje jeg leverer den til SSP etter hvert og bytte til enten 335 bensin eller M3. Det er drømmen vertfall, heheh  ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøvde jeg å ta av Lamin-x fra tåkelyktene siden de har fått skikkelig brent misfarging. Prøvde først uten å demontere fangeren, men det viste seg å bli nesten umulig. 

Siden jeg også skal sette lamin-x på hovedlyktene så er det like greit å ta av fangeren med det samme. 

Har også sett på mulighetene til å farge innmaten i lyktene , hvis det ikke blir alt for mye kødd å demontere lyktene så tenkte jeg eventuelt å prøve på det istedenfor lamin-x. 

IMG_0841.JPG

IMG_0845.JPG

IMG_0856.JPG

IMG_0857.JPG

IMG_0858.JPG

IMG_0859.JPG

IMG_0860.JPG

IMG_0863.JPG

IMG_0866.JPG

 

IMG_0865.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk satt på det ene side skjørtet , alt passet fint egentlig , må bare lage to skruehull under på de to fremste skruelhullene, passer ikke helt sånn 100%, så det gjør at sideskjørtet stikker Litt for langt ut framme.  

Er litt pirkete , Hehe :-)

IMG_0941.thumb.JPG.18582c8492180e32e95735380ad586a9.JPG

IMG_0937.thumb.JPG.2bae4993461316cfc59ee739a045e82c.JPG

IMG_0938.thumb.JPG.6626a2a2811cb1be184b33adcc04db62.JPGIMG_0936.thumb.JPG.62486c2cafcb35b16801ba4c5d44c4f0.JPG

IMG_0942.thumb.PNG.e92f68da0502a71a765e128dbc92f682.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag fikk jeg meg en uhyggelig overraskelse. Det viser seg at D2 senkesett ikke har TUV papirer. Jeg kjøpte de i Gøteborg på Streetperformance. Da jeg kjøpte senke settet så sa selgeren at de hadde TUV papirer og var godkjent . Det han mente var at fabrikken som lager demperene var godkjent. Jeg ble rett og slett lurt folkens. Jeg har egentlig meg selv å takke , jeg kunne sjekket opp dette på nettet ! Og de i Sverige gir faen , de svarte etter 10 dager på henvendelsen min at jeg Har misforstått og de dessverre ikke kan/vil gjøre noe med saken. 

Skikkelig dritt dag dette. 

Er det noen her som har noen forslag? 

Som sagt nå må jeg ta av D2 så sette på nye, kommer til å koste skjorta dette nå . Er ikke en utgift jeg trengte akkurat nå , hvertfall nå som jeg skulle lakere felgene :( 

vurderer nesten å kjøpe noe brukt , men veT ikke helt , noen som har forslag ? Eventuelt har noe liggendes ? 

 

Endret av Eminent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eminent skrev:

I dag fikk jeg meg en uhyggelig overraskelse. Det viser seg at D2 senkesett ikke har TUV papirer. Jeg kjøpte de i Gøteborg på Streetperformance. Da jeg kjøpte senke settet så sa selgeren at de hadde TUV papirer og var godkjent . Det han mente var at fabrikken som lager demperene var godkjent. Jeg ble rett og slett lurt folkens. Jeg har egentlig meg selv å takke , jeg kunne sjekket opp dette på nettet ! Og de i Sverige gir faen , de svarte etter 10 dager på henvendelsen min at jeg Har misforstått og de dessverre ikke kan/vil gjøre noe med saken. 

Skikkelig dritt dag dette. 

Er det noen her som har noen forslag? 

Som sagt nå må jeg ta av D2 så sette på nye, kommer til å koste skjorta dette nå . Er ikke en utgift jeg trengte akkurat nå , hvertfall nå som jeg skulle lakere felgene :( 

vurderer nesten å kjøpe noe brukt , men veT ikke helt , noen som har forslag ? Eventuelt har noe liggendes ? 

 

Hvorfor ikke bare kjøre med det?

Sjansen for å bli stoppet er vell heller liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Tollefsen skrev:

Hvorfor ikke bare kjøre med det?

Sjansen for å bli stoppet er vell heller liten?

Vet ikke ? Hehe .. 

Blir jo stoppet i ny og ne. 

Jeg har sett på KW i dag , vurderer å eventuelt bestille det og selge D2 settet til skam pris . For eks. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...