demented-genius Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Hei, Har fått påvist at et av håndtaka mine har defekt Comfort Access. Har fått tilbud fra forhandler på bytte. Dei tar da 1000kr for jobben + deler. Det jeg lurer på er om det er noe programmering når dei setter inn nytt håndtak? Fysiske jobben tar nå 5-10 min max... Da tar nå dei en litt vel stiv timepris synst jeg.... Bilen det gjelder er en -11 X5 Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 Ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 1000,- for jobben?! Hvilke forhandler? Tar deg 2 min å bytte håndtaket og jobben krever ikke programmering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 19 minutter siden, lagunilla skrev: 1000,- for jobben?! Hvilke forhandler? Tar deg 2 min å bytte håndtaket og jobben krever ikke programmering. Er ikke det slik at forhandlere tar betalt for hver påbegynte time? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 Jeg fikk utført samme jobben på vår E91 2009. Der tok Bavaria Stavanger seg betalt 500kr i arbeid inkl. moms. - tror de brukte 15min. Nytt håndtak fikk jeg med fra selger av bilen, da det var defekt når jeg kjøpte den. Var visst ingen koding involvert, så kunne like godt gjort det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 1000.- timen hos forhandler var no ikke mye og si på. Flere andre tar både 1000, 1200 og 1400.- timen så. Og normalt sett så er det timesbetaling som igjen sier at mekanikeren må føre 1 time på jobben uansett om den tar 7 eller 28 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 Da kan jeg om formulere litt da. Det er 3 håndtak som ikke virker. Dei skal ha litt over 3000 for jobben. Tipper dei bruker maks 20 min totalt på jobben. Jeg tok av og satte på et håndtak på under 5min. Jeg skulle ha sakt at det gjaldt 3 med en gang. Men det jeg lurte på er det med programmering. Å det ser ut som jeg har fått svar på:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå