Gå til innhold

Falken Azenis FK453


tomasbaj
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt FK453 en del (452 er ikke samme), og er fornøyd med de. Gode dekk i forhold til pris, henger godt på veien, slites ikke så fort, men de støyer en del i mine øyne. 453 er forholdsvis breie i forhold til størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips folkens :-D

Har hatt Toyo før og har Vredestein nå, noe som har blitt slitt ut meget fort. Dessuten er mønsteret på Vredestein dekka av typen som gjør at dekket ser smalere ut enn det er....nei fysj vekk med det!

Er det noen her som har erfaring med Dunlop SP Sport Maxx da? Også et dekk jeg vurderer

Endret av tomasbaj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører nå Falken ZE914 ZIEX, er kjempefornøyd med de, kjøpte de i februar i år på GS. Prisen på nettsidene deres er hinsides, så de har muligheter til å gi GODE rabatter på dekk om de vil. :)
De støyer bittelitt, men ikke slik at man tenker særlig over det og bare hatt gode erfaringer på alle sommerlige underlag. Ellers er Michelin Primacy et godt valgt, også Pilot Sport fra samme produsent. De du linket til er vel mer for bane, selv om de er gategodkjent kan de umulig være like god på å hindre f.eks. vannplaning, på tørr vei derimot er de sikkert suveren.
Hadde på Velosteren P-Zero Nero, men de var ikke like god på våt asfalt som Falken-dekkene jeg har idag på E91.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...