tomasbaj Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Trenger nye sommerdekk dekk til bilen. Har fått tilbud på Falken Azenis Fk453. Noen erfaringer? Hørt Falken dekkene er ymse kvalitet. Har kikket litt på Dunlop også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Jeg har kjørt FK452 i tre år nå, godt fornøyd. God valuta for pengene. Saltkjelen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Jeg har brukt FK453 en del (452 er ikke samme), og er fornøyd med de. Gode dekk i forhold til pris, henger godt på veien, slites ikke så fort, men de støyer en del i mine øyne. 453 er forholdsvis breie i forhold til størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet November 7, 2016 Forfatter Share Skrevet November 7, 2016 (endret) Takk for tips folkens Har hatt Toyo før og har Vredestein nå, noe som har blitt slitt ut meget fort. Dessuten er mønsteret på Vredestein dekka av typen som gjør at dekket ser smalere ut enn det er....nei fysj vekk med det! Er det noen her som har erfaring med Dunlop SP Sport Maxx da? Også et dekk jeg vurderer Endret November 7, 2016 av tomasbaj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Har falken fk453 i 225/35-19 og 245/30-19 om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Kan anbefale Maxxis Victra Sport. Gode dekk til en god pris, gode på tørt føre og veldig gode på vått føre. Sitter godt i svingene. tomasbaj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 Hyggelig det, bmwgreg90, men trenger de i 17" Fikk anbefalt dissa av en kompis, men litt for dyrt syns jeg hehehttp://www.gundersenmotorsport.no/dekk/grus-asfalt-dekk/gate-godkjente-pirelli-r-dekk/17/255-40zr17-tl-94y Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Jeg kjører nå Falken ZE914 ZIEX, er kjempefornøyd med de, kjøpte de i februar i år på GS. Prisen på nettsidene deres er hinsides, så de har muligheter til å gi GODE rabatter på dekk om de vil. De støyer bittelitt, men ikke slik at man tenker særlig over det og bare hatt gode erfaringer på alle sommerlige underlag. Ellers er Michelin Primacy et godt valgt, også Pilot Sport fra samme produsent. De du linket til er vel mer for bane, selv om de er gategodkjent kan de umulig være like god på å hindre f.eks. vannplaning, på tørr vei derimot er de sikkert suveren. Hadde på Velosteren P-Zero Nero, men de var ikke like god på våt asfalt som Falken-dekkene jeg har idag på E91. tomasbaj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå