///Bmw-Tor Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 (endret) Etter og ha ventet i ca 6 uker på den andre E39 (523i 1998) jeg skulle kjøpe, så orka jeg ikke vente mere og gikk heller for en E39 (530dat 2000) men mye mer utstyr men til dobbel pris 😜 Godt utstyrt er den også! Eksempelvis: Svart skinninteriør Elektrisk justebare comfortstoler foran/m memory Elektrisk justerbart ratt Cruisekontroll Orginal Xenon Eletrisk vinduer og speil 2-sonera automatisk klima Telefon 🤘 Avtagbar krok Llumar solfilm helt fram Kommer mere! Ting som er gjort: Nye skiltholdere Nye skilter Nye nyrer Nye pæreholdere bak (hva ødelagt) Skiftet mikrobryter bakluke /m deksel 12v del framme LED skiltlys Ny innstegs beskytelse deksel høyre bak Ny pakning høyre bak Utetemp sensor med rep-sett Fikset kjølevæske lekarsje Nytt emblem på panser og bakluke Nye knapp til klima anlegg (Kald og varme) Bytta til Orginal Spiller Koppholder framme Ting som er bestilt / ikke gjort: Ting som må gjøres: Egr og swirflaps blending Motorvask Lokariskjerm høyre og venstre Sikkelig støvsuging og vask innvendig (ikke hatt tid enda eller så har det vært dårlig vær siden jeg kjøptebilen) Innfelling på speil funker ikke Polering og Drop off Fjerne den lille rusta som er Ny facelift nyrer Stell av skinn inntriøret Ting som jeg har lyst på: Hella facelift lykter framme M-fanger framme og bak M-speil med varme og innfelling Frontleppe Effekt anlegg TunninG Led inntriør lys Nye sommerfelger 🤔 Og bruke gamle sommerfelgene på vinter Legger ved bilder med vinterfelger og 1 fra annonsen med sommerfelger ___________________________________________________________________ Vehicle Identification: TypeDP81 Model530d - EUR Development CodeE39 (2) ChassisTOUR SteeringLL Doors5 EngineM57 Displacement3.00 Power142 DrivetrainHECK TransmissionAUT ColorTitansilber Metallic - 354 UpholsteryStandardleder/schwarz - N6SW Production PlantDINGOLFING Production Date9000 Standard Equipment 202 SteptronicSteptronic 283 Lt/aly Wheels Bmw Styling IiLm Raeder/bmw Styling Ii 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 665 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 386 Roof Rail Dachreling 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 413 Luggage Compartment Net Gepaeckraumtrennetz 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzleInnen-/aussenspiegel Aut.abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning Scheinw.waschanl./intensivreinigung 508 Park Distance Control (pdc)Park Distance Control (pdc) 522 Xenon LightXenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 555 On-board Computer Bordcomputer 620 Voice Input System Spracheingabesystem 629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front Autotelefon Mit Kartenleser Vorn 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 940 Special Request Equipment Sonderwunsch Ausstattung 970 Buisness Package Businesspaket 980 Exclusive Package Exclusivpaket Information 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-dInnenspiegel,automatisch Abblendend 473 Armrest, Front Endret April 28, 2017 av ///Bmw-Tor Marius2002 og osteper reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Så veldig fin ut denne! Flere bilder? Du skal for øvrig være fornøyd med å ha valgt 530D over en 523i spør du meg, er flotte maskiner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Se der var ny tråd på plass Du må legge ut flere bilder i kveld når du her hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 (endret) Kommer mange bilder i kveld 😀 Trur det ja den andre hadde stoffseter og en del rust hadde helst lyst på manuell men veldig kjekt med automat når man bor i byen. Bare og passe på lappen nå kan fort ryke og da blir det dyrt da jeg har CE lappen. Blir vel og bestille nye skilter når jeg skal på stv og betale omreg. Noen som vet hva nye skilter koster? Endret November 8, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 140 kroner for to nye skilter Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 M57 er veldig fine motorer. Så ut som et bra eksemplar, den jeg kjører er langt ifra like pen (har tråd i signatur). Tror jeg så denne på finn (har lagret søk på disse), men husker ikke hva den lå ute til Facelift-lykter framme hjelper en god del! Ta masse bilder, bilder er alltid artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Gratulerer så mye med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 Er byttet en del av forje eier og akkurat EU godkjent 😀 Følgende er nytt: Bremseskiver, Støtdemper foran H.side, Bremserør bak begge sider. Alle 4 traversforinger bak ( vanlig og dyr reprasjon på disse), Slitasjevarsler for klosser H-side bak, Instrument panel ( helt nytt og kodet inn hos forhandler), Fremre eksos feste. Motor-olje og filter på 306 000. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 Bilder kommer i morgen ble mørkt før jeg fikk hentet den. Herregud for noen stygge vinterfelger må nesten sensureres på bilde. Noe som må byttes ut til neste vinter. I morgen blir det en tur til stv og betale omreg og bestille nye skilter. Så blir det vel litt shopping og ta bilder. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 Hvilken type nyrer er det her? Dem jeg finner på GS er ikke lik. Må ha noen nye da dem andre er litt løse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Ser ut som vanlige preface-nyrer pass på så du bestiller riktig årsmodell (til og med 08 - 2000), de fra facelift passer dårlig tror jeg. Er det der vinterfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Er samme panser, så facelift-nyrer passer og ser bedre ut etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Facelift-nyrer er dypere (og i mine øyne mye penere) og er som nevnt over bolt-on da de har helt lik innfestning Du har standard pre-face nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 10 timer siden, Shattered skrev: Ser ut som vanlige preface-nyrer pass på så du bestiller riktig årsmodell (til og med 08 - 2000), de fra facelift passer dårlig tror jeg. Er det der vinterfelger? Sommer felgene som er på bildet der, sommerfelgene syns jeg ser bra ut (kanskje dem blir vinter felger får se) Skal legge utbilder med dem stygge vinterfelgene i dag 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Drev å titta på denne selv da vi vurderer e39-e61 525/530dat som ny bruksbil så følger med videre hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå