///Bmw-Tor Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Øverste luke på bakluka virker ikke. Hva er mest sannsynlig feil. Microbryter eller brudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Da er det pakke på vei fra koed. Billig 😀 Fatning (pæreholder baklys koster 400kr på GS og 800kr på Brages for 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Skifta skiltholdere i dag ( jalla dritt fra eBay skal byttes ut) Og hvert på biltilsynet og hentet ny skilta. Ble kanon bra 👌😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Gjorde seg med nye skilt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Nyrene sitter ikke helt fast, mangler det no feste eller hva er det? Skulle hatt nytt emblem på panser og bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Nice, bestilte du de pæreholderne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Fikk 2 stk pæreholdere for 43 kr per stk på koed, plus litt annet små ting jeg må byttes. Hva litt i tvil om jeg fikk dem så billig men gjorde vis det 😀 Får vel kanskje pakken neste uke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Jeg hiver meg inni rekken og gratulerer med fin e39:). Lest gjennom her og dette blir blir nok en enda bedre bil enn det allerede er. Her har du en bil/motor som varer lenge ved rett stell. Liker e39 stv godt egentlig så her vil jeg innom og hilse på i tråden når den oppdateres Marius2002 og ///Bmw-Tor reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Lurer på om jeg skal kjøpe blå/hvit eller svart/hvit emblem. Va mener dere? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Blå/hvit soleklart ///Bmw-Tor, sveigis og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Blå/hvit ///Bmw-Tor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 1 time siden, salnes34 skrev: Blå/hvit soleklart Da er blå/hvit emblem framme og bake bestilt. Marius2002 og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 (endret) Må ha nye holdere da dem jeg satt på er jalla kvalitet. Skulle hatt denne og innstegslister 👍Men hvordan setter mann inn skiltene og får dem ut igjen på den her ? Endret November 11, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Mulighet for å få hvit angel eyes på Depo lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 Pakke fra koed kom i går bytte pæreholdere men fikk en pære som hva i orden og en ødelagt (rucklight prufen) det er vel kjørelys bak? Fant et deksel til jeg må bytte. Hvorfor så jeg den ikke da jeg bestilte deler bak 😫 sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå