LasseBäcker Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Det kommer opp en melding om feil på airbagsystemet på min E90 318i manuell. 2007 modell tror jeg det er. Jeg kjøpte Biltema sin diagnosemaskin (til ca 1000kr tror jeg det var), men den viser ingen feil. I stedet for å kjøre til Bavaria og bruke x antall tusen kr på å finne feilen tenkte jeg at det kunne vært gøy å finne ut av det selv, og jeg har derfor tenkt å bruke litt mer penger på en diagnosetester av bedre kvalitet enn den jeg har fra Biltema. Hvilken skal jeg kjøpe? Bør det være en som kan kobles til PC, en "stand alone", eller en som går til mobiltelefonen via Bluetooth? Tusen takk for alle svar! Håper jeg finner ut av dette så jeg slipper å kjøre med airbaglampen så mye lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 www.cable-shack.co.uk Finnes ikke noe bedre enn dette til BMW. INPA er det eldste systemet som fortsatt gjør jobben. Men de samme kablene kan brukes sammen med Rheingold/ISTA+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 hvis du vil gjøre det enklest mulig, så funker det å bestille den billigste k-dcan kabelen ifra ebay + en overgang fra micro-usb til usb. så må du kjøpe Carly programmet ifra google play store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 (endret) Eller bmw scanner. Veldig enkelt og bruke. Koster rundt 100 kr på ebay. Endret November 19, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Kan og være nyttig å sjekke den eksisterende tråden som ligger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Vil anbefale Carly på det sterkeste, link til nettsiden her http://www.mycarly.com/product/bmw-app/ Det er også livstidsgaranti på adapteren også. Link til adapteren http://www.ivini-tech.de/en/adapter/android-bmw/android-bluetooth-gen-2-adapter-fuer-bmw/a-1017/ Denne kan du gjøre det meste med og totalt sammen med appen er den faktisk billigere enn den Biltema dignoseapparatet du har kjøpt til 100 kr. I appen er det mulig å kode funskjoner på de fleste modulene som du har på bilen. ABS og Aribag koder kan du hente ut. Det er også en app for å registrere batteribytte og NoX rensing av katalysator. Jeg har ingenting med firmaet og gjøre, bare en fornøyd kunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå