Asim Gondal Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Hei Jeg har lastet ned 2017-1 kartet og brent på DVD DL 8.5GB (ukjent merke / kvalitet vel og merke), men får feilmelding under installasjon. Har prøvd å brenne flere ganger, men til ingen nytte. Får tastet inn FSC koden også stopper det opp etter det. Feilmelding er at DVDen er defekt. Noen som har brent ut på DVD som de vet funker og er villig til å låne ut eller selge til meg? Jeg bor på Skedsmokorset, så om du er i nærheten kommer jeg mer enn gjerne og henter, hvis du er lengre unna og er villig til å sende betaler jeg selvfølgelig. Eventuelt tips til DVD plate som jeg kan prøve med? Leste litt at Verbatim plater skal være gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Prøv å brenn plata på lav hastighet. Hvis ikke det går så last ned for USB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 2 minutter siden, Maxmek skrev: Prøv å brenn plata på lav hastighet. Hvis ikke det går så last ned for USB. Hei. Jeg brant DVDen på laveste hastighet, 3x. Prøvde idag tidlig igjen og da startet den opp, men stoppet på 1,5%. Tydeligvis ikke brent korrekt så det kommer opp melding at plata ikke er lesbar. Skal kjøpe noen Verbatim DVD DL imorgen og prøve, siden det var lite respons her om noen har og er villig til å låne / selge 👍☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 7 minutter siden, Maxmek skrev: Prøv å brenn plata på lav hastighet. Hvis ikke det går så last ned for USB. Får ikke til å bruke usb. Bilen min er en 09mod, men med oppdatert CIC til V.42. Trodde det skulle være ok med USB oppdatering, men det går ikke. Prøvd å formatere usb til FAT32, men no luck. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Det er så billig å kjøpe at jeg ikke har giddet å prøve å brenne selv. Som du erfarer er det ikke alltid ting går på skinner, og det skal ikke mye plunder og heft til før du angrer på at du gjorde et forsøk. Jeg har kjøpt mine CDer herfra: https://bmwnavipro.com/ Alternativ: https://bmw-navi-maps.co.uk/ Asim Gondal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Desember 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2016 On 29.11.2016 at 0.46, Basse Lusk skrev: Det er så billig å kjøpe at jeg ikke har giddet å prøve å brenne selv. Som du erfarer er det ikke alltid ting går på skinner, og det skal ikke mye plunder og heft til før du angrer på at du gjorde et forsøk. Jeg har kjøpt mine CDer herfra: https://bmwnavipro.com/ Alternativ: https://bmw-navi-maps.co.uk/ Er 100% enig der. Men jeg kjøpte en 10-pack sist jeg oppdaterte og ville bare prøve med de jeg hadde igjen. De lå bare her og samlet støv allikevel. Fikk det til til slutt 👍☺️ awt og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 On 29.11.2016 at 0.46, Basse Lusk skrev: Det er så billig å kjøpe at jeg ikke har giddet å prøve å brenne selv. Som du erfarer er det ikke alltid ting går på skinner, og det skal ikke mye plunder og heft til før du angrer på at du gjorde et forsøk. Jeg har kjøpt mine CDer herfra: https://bmwnavipro.com/ Alternativ: https://bmw-navi-maps.co.uk/ Er dette orginale kart? Det var jo gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 2 timer siden, humpfy skrev: Er dette orginale kart? Det var jo gratis! Kartet finnes gratis på nett, så enten må du brenne på dvd, eller hvis bilen din er nyere enn 2010 kan du bruke usb i hanskerommet. Det du må kjøpe er noe som heter FSC kode. Det er kode som må tastes inn for å installere kartet. Koden er unik til ditt chassisnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 9 minutter siden, Asim Gondal skrev: Kartet finnes gratis på nett, så enten må du brenne på dvd, eller hvis bilen din er nyere enn 2010 kan du bruke usb i hanskerommet. Det du må kjøpe er noe som heter FSC kode. Det er kode som må tastes inn for å installere kartet. Koden er unik til ditt chassisnr. Synes spillern jobber så mye med uorginale DVD'er (CCC). Mulig jeg kan forhindre dette med bedre kvalitet, 'en liker bedre orginalt/tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 6 timer siden, humpfy skrev: Er dette orginale kart? Det var jo gratis! Jeg har kjøpt DVD til CCC: Det er ferdig brente DVD-er, med BMW-logo og alt. Det både ser originalt ut, og virker på samme måte. Ingen problem med lesing og hastighet her. For min del var det meningsløst å brenne selv når du får dette nesten gratis tilsendt i posten. Bare tiden det tar å lete frem til riktig nedlasting, så registrering for tilgang, ... plunder med brenning, usikkerhet om den brente platen kan leses av den gamle spilleren, og så videre og så videre. Bare tanken på alt dette tar lengre tid enn bestillingen, som altså er nesten gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 8 timer siden, Basse Lusk skrev: For min del var det meningsløst å brenne selv når du får dette nesten gratis tilsendt i posten. Bare tiden det tar å lete frem til riktig nedlasting, så registrering for tilgang, ... plunder med brenning, usikkerhet om den brente platen kan leses av den gamle spilleren, og så videre og så videre. Bare tanken på alt dette tar lengre tid enn bestillingen, som altså er nesten gratis. Akkurat, det er jeg helt enig i. Blir for mye styr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 Jeg var ikke klar over at det var så enkelt. Ser det kun var 19 pund for 2017 kart til CCC... Ser det følger med 3 cder. Er det slik at cd 3 som er i Norge alltid må stå i for og ha navi over Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Desember 31, 2016 Share Skrevet Desember 31, 2016 På min CCC må CD stå i for tilgang til kart, ja. Kunne vært greit med en cache-funksjon for de som ønske rå bruke spilleren til musikk etc. For min del bruker jeg ikke spilleren til annet, og navi-platen står i permanent. Den lager ikke merkbar lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 Høres ut som du har M-ASK, og ikke CCC. på CCC kan man spille musikk og ha navigasjon på på likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Januar 3, 2017 Share Skrevet Januar 3, 2017 Tja, si det, har alltid trodd det var CCC, men du er jo eksperten på dette. Kan det være CIC-mid? Bilen er en 1-er fra 2009, 6.5" skjerm og CIC-kontroller, men ikke det moderne software-grensesnittet. Ligner på en prikk på denne. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå