Mr.Opsahl Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 (endret) Heisann! Etter lang tid borte fra Bimmers føler jeg det er på tide å være tilbake. Kanskje litt mer aktiv enn jeg var på min forrige bruker og ikke bare sniktitte på alle de fine og kule bilene som blir lagt ut her. Jeg kjøpte meg en F11 i sommer og har ikke angret ett sekund, er riktig nok bare en 2 liter med 184 hester men fungerer fint for meg. Kjører på 9/10,5x21 sommerhjul og originale 19" på vinteren. Er svart sport skinn interiør med sølvfarga lister, panorama soltak, M-sport understell og M-sport utvendig. Det vil bli gjort diverse oppgraderinger etterhvert som penga strekker til. Ting jeg har lyst til å gjøre er senk, sote rutene mer, annen diffusor med 4 potter, ny front splitter og felger. Oppdateres etthvert. Endret Desember 14, 2016 av Mr.Opsahl Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 11, 2016 Share Skrevet Desember 11, 2016 Velkommen tilbake til forumet! Ser ut som en fin f11, men må se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Opsahl Skrevet Desember 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2016 (endret) Takk for det 😊 Skal oppdatere med flere bilder etterhvert. Endret Desember 11, 2016 av Mr.Opsahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Flott bil, og blir enda flottere med planene dine Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Opsahl Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 Her er ett bilde jeg tok før og etter jeg bytta til svarte nyrer, syns ikke krom passer på en bil som ellers har mørke detaljer. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Opsahl Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 Ett bilde av vinterfelga med noen små kabeltrommler som bakgrunn 😊 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 Kjempefin bil! Ser veldig bra ut med hvit Hamann frontleppe 😀 Har du tenkt til å lakkere/foliere nederste delen av sidespeilene i blank sort? Ser veldig fint ut med resten av de sorte detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Opsahl Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 Takk for det! har ikke tenkt på det men kanskje det er noe å vurdere👍 Noen som har tips til LED i tåkelysa? vil ha lik farge på tåkelysa som på ringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2016 Share Skrevet Desember 12, 2016 I forhold til LED i tåkelysene, ville jeg helt klart byttet ut til LED-tåkelys fra F1x LCI. Disse finner man til en forholdsvis fornuftig penge på f.eks eBay og tilsvarende. Mr.Opsahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Opsahl Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 1 time siden, Saltkjelen skrev: I forhold til LED i tåkelysene, ville jeg helt klart byttet ut til LED-tåkelys fra F1x LCI. Disse finner man til en forholdsvis fornuftig penge på f.eks eBay og tilsvarende. Takk for tips, skal sjekke de ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 13, 2016 Share Skrevet Desember 13, 2016 5 timer siden, Saltkjelen skrev: I forhold til LED i tåkelysene, ville jeg helt klart byttet ut til LED-tåkelys fra F1x LCI. Disse finner man til en forholdsvis fornuftig penge på f.eks eBay og tilsvarende. Passer det med lysmodul og slikt til pre-LCI da? Eller er det bare plug and play, eventuelt litt kjapp koding, som må til? Pen bil forresten, ble mye bedre med sort grill! Mr.Opsahl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2016 Share Skrevet Desember 13, 2016 8 minutter siden, Walkabout skrev: Passer det med lysmodul og slikt til pre-LCI da? Eller er det bare plug and play, eventuelt litt kjapp koding, som må til? Nå skal jeg ikke si for sikkert hvordan det vil være på en F1x, men på både F01 og F3x er LED-tåkelysene plug and play. Det kreves noe koding for at de ikke skal flimre og oppføre seg som diskolys, men dette skal være en relativt smal sak. Så i bunn og grunn er det en nokså overkommelig affære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Opsahl Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Etter en grundig vask av sommerfelgene fant jeg selvfølgelig en sprekk i ene bakfelgen😧 legger ved ett bilde som viser forskjellen på sommer og hvinterhjula 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Har fått en slik sprekk en gang selv, det sveiser de enkelt så det blir ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Opsahl Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Har prata med en lokal alt muligmann som skulle fikse de 😊 Men lurer på å lakkere alle felga i samma slengen, har lyst på mørke felger. svarte, gunmetall grå eller noe lignende.. Hva tenker folk om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå