Gå til innhold

Min e61 (solgt)


 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, papertiger skrev:

Takk for en veldig kjekk tråd å følge, og gratulerer med salg av en sært, men puristisk utstyrt E61! Håper at du fortsetter å bidra her videre selv om muligens BMW-epoken er på hold.

Ja takk det samme. Det var akkurat dette som jeg og neste kjøper var ute etter. Manuell opplevelse og minst mulig teknologi som kan gå galt. Villig til å betale premium for en bil uten msport, soltak, el bakluke, adaptive styring, stor navi og automat. Mange sier det er galskap generelt sett. Men jeg ville ikke hatt noen annen bil. Det eneste måtte vært fargen, rød, grønn eller blå hadde vært pent. Og det var det eneste som han som kjøpte bilen også ville ha endret på. Spacegrå er litt for vanlig på en måte.

Jeg er med her å myser jeg. Alltid noe spennende, lærerikt og inspirasjonsgivende her på norges beste bilforum :) jeg kikket eksempelvis på mercedes nå, men forumene der for å lære seg og finne ut av ting er nærmest ikke-eksisterende. Jeg vil oppfordre alle til å fortsette her og bidra til det forumet det er :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Det er en tid for alt og gratulerer med salg 😊

Tråden var fin og følge og om det blir Bmw igjen så håper jeg du lager tråd igjen EVO 😊

Takk for det jan :) ja blir det bmw igjen så får vi se på det. I mellomtiden er jeg inne å myser på din og andre sine tråder, selv om jeg ikke kommenterer så mye.

Har bladd igjennom alle 40 sidene nå med ei øl, og fytti det har vært mange timers arbeid på bil. Men 2 bmwer er reddet fra et tomt liv og tidlig død. Og... e39'en... den lever enda. Om man skulle tatt kontakt med eieren mon tro? 🤔😉

 

2 timer siden, laffe skrev:

Trykka "like" på innlegget om salg, men var litt fristende å trykke "Sad" også🙂 

Takk for responsen. Kunne like gjernet trykket sad ja. Det er en tid med blandete følelser. Jeg tror det bunner ned i 1 avgjørende grunn. Selv om bilen er aldri så bra og alt det der så har jeg aldri likt bangle æraen i designet. Jeg kan like en bangle 6 serie av sin særhet, men vet ikke om det er noe jeg vil eie resten av livet. For meg, i min generasjon, vil e39 være peak 5 serie. Men også e34 m5 3.8 med sin råskap. E39 m5 er gjenstår å oppfylle. Den andre må-ha bilen, var excursion. Den har jeg realisert. Takk for tiden og titten her :)

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...