Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

received_396578534235279.thumb.jpeg.93d45678b62c60471e3b72826d11bcd7.jpegreceived_319214215399144.thumb.jpeg.1d8c6bea74858c660451d2e28c106784.jpegreceived_380143139448525.thumb.jpeg.1e4a3f50a69ed101fd730607e485ff68.jpeg

Da var jeg endelig kvitt lukta av eksos i bilen. Kanskje ikke så rart heller? Ble sagt at denne var bytta rett før jeg kjøpte bilen men har mine tvil. Den gamle var sprukket mange plasser :P

Er forøvrig ganske i tenkeboksen om dagen på om jeg bare skal kjøpe E53 og selge denne etter hvert! Har dog ingen peiling på hva man får for en preface E61 i disse dager men får jeg igjen 60 må jeg vel være fornøyd? 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
45 minutter siden, sveigis skrev:

Hva i alle dager dette er for noe ? Dette må da du vite som har kjøpt den :):)

Denne er jeg spent på ,så fyr løs :)

Hehe :D Nå har jeg altså brukt så mye tid, energi og penger på E61'en at jeg er drittlei, men det er ikke hovedsaken her. Jeg har altså vært på leiting i ca ett år etter bil med 4x4, sett på Tahoe, Navara, King Cab og liknende. Men så begynte jeg å se på x5 med diesel.  Har fulgt med et halvt år kanskje, og disse bilene varierer veldig i pris, så å si uavhengig av stand (se den grå som står her i Andebu til blodpris med høy km!). 

Her om dagen var valget egentlig tatt. Sendte mail på en i Vestfossen (svarte ikke) og en i Larvik, der fikk jeg svar med en gang! De skulle ha en til å komme og se her om dagen, så hadde han ikke penger! Så da ble det en tur til Tønsberg, henta @Djwik, så dro vi sammen nedover. 

vurderer altså å koste på nye vinterdekk til E61 før salg, da jeg fikk vannplaning på e18 xxx ganger i går :P Denne blir nok stående ei stund, @Freakshow skal vaske innvendigog utvendig før jeg prøver å smelle den på finn med greie bilder. Vet ikke hva jeg får igjen for den men de pengene går rett tilbake på sparekonto! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Gratulerer ,så den på Finn her i uken.

Men denne er vel gild å kjøre tenker jeg .:)

Liker disse jeg .

Jeg liker de også 😃 Takk,  fikk forsikra e61 så jeg kan kjøre noen mil til før den selges 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
17 timer siden, E39_Cato skrev:

vært innom annonsen din noen ganger nå :) er det noe respons på den? 

Ingen verdens ting! Jævla rart, ville trodd det ble noe interesse uansett pris, synes 60 er en grei pris for denne. Fikk et bud på 30 hvor jeg ba han ryke og reise og blokka på finn :lol: Rundt 900 visninger nå 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E6x har gått fra å være en bil som var lettsolgt til å være meget vanskelig å bli kvitt har jeg inntrykk av .

Rart når man ser hvor mye bil man får for pengene .

Men du blir kvitt den garantert .

En annen ting ,nå må du oppdatere x5 tråden din 😀😀

Vil ha bilder nå av den 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...