Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Shattered skrev:

Takktakk! Jeg skulle absolutt ikke ha sølvgrå bil igjen fordijeg har hatt en del av de nå :lol:

Skal få ordna forsikring på meg i morra, den blir nok litt dyrere enn 530d, har regna ut ca 8000 i året, men om det stemmer er noe annet da :P

Ja, et håper jeg virkelig, du er jo like glad i 530d som jeg er :lol::P

 

Åssen selskap har du forsikring i? Lønner seg å sjekke litt rundt da det er mye forskjellige priser. Jeg betaler litt under 8000kr med full kasko, 20.000km og 70% hos gjensidige. Syns det er litt i overkant, men de har alltid vært billigst for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, T.H.O skrev:

 

Åssen selskap har du forsikring i? Lønner seg å sjekke litt rundt da det er mye forskjellige priser. Jeg betaler litt under 8000kr med full kasko, 20.000km og 70% hos gjensidige. Syns det er litt i overkant, men de har alltid vært billigst for meg.

Har gjensidige med samme som deg, betalte 6500-ish på 530d, en kompis regna seg ut til ca 630 i måneden  på han, med samme rabatter som meg på e61. 525d betalte jeg vel 12-13000 på men det var før jeg fylte 23. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer jeg kjører med denne, jo bredere gliser jeg! Veldig fornøyd. Første som skal tas er speil førersida, det går det faktiskikke an å se ut av, det står skeivt av en eller annen grunn. Når man kjører ser man det som er på sida av seg, 1-2 sek etter man kjører forbi :lol: og glassluka hopper opp innimellom, kan det være ledningsbrudd baki der? Jeg vet ikke om den er bytta - kanskje det går på reklamasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette visste jeg ,ja at du ville glise :).

Selv nå etter 1 år og to mnd ,gleder jeg meg til å sette meg inn i e61en og kjøre .

Speilet ditt vet jeg ikke men glassluken er nok mikrobryteren.

Se om det går ann å få smurt eller noe ,sikkert en bagatell.

Tror ikke det er noe ledningsbrudd .

Godt du koser deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, sveigis skrev:

Dette visste jeg ,ja at du ville glise :).

Selv nå etter 1 år og to mnd ,gleder jeg meg til å sette meg inn i e61en og kjøre .

Speilet ditt vet jeg ikke men glassluken er nok mikrobryteren.

Se om det går ann å få smurt eller noe ,sikkert en bagatell.

Tror ikke det er noe ledningsbrudd .

Godt du koser deg :)

Takk! Er veldig glad i denne allerede ja!  

 

19 timer siden, Gorg skrev:

Gratis med ny bil! Et par hakk opp fra den gamle :-) 

Takk takk! 

18 timer siden, eriksen skrev:

Gratulere med ny bil.   :)

Takk! 

Meget fornøyd, men jeg betalte jo mer for denne med en viss mening!

E39en visste jeg var en billig bil (ga ikke så mye, men for mye) som en slags nødløsning! Denne er nøye planlagt og studert budsjett og priser og marked leeeenge! Så dukket denne opp (igjen, så den ikke sist) til en meget fin pris, så jeg tenkte at det var verdt en tur :D 

Var og så på en e39 helga før denne, manuell 525tds, men bilen var ikke i god stand. Så dukket denne opp et par dager etter på finn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...