Shattered Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 4 minutter siden, tennbrikket skrev: kjedelig da sånt skjer, men har du sjekket prisene på dynamo hos koed? Jeg fikk en ny en for rundt 2500kr mener jeg å huske. Litt usikker på merket, men den lader da Er nok forskjell på e61 og e46 dynamo, men koed skuffer hvert fall ikke på pris. Kan hende du har mulighet for å bytte børstene hvis det er disse som er slitt? Kan være regulator/børster som har gått ja. Litt usikker på hvilken jeg trenger, om det er 150 eller 170A, for den på 170 koster over 6000 kr hos Koed. Og 9000 på GS Så fort jeg finner ut noe bestiller jeg bare, så får vi håpe det går seg til M57 er M57, usikker på dynamoen, om den er lik fra E46 til E6X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 19 minutter siden, Shattered skrev: Negativt påvirka av for mange timer i samme rom som deg, kanskje Endelig var ironisk ment da, din gjøk! hahahahah xD ja kan jo være det for all del xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 Har sendt Koed mail nå, så får vi se i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Tauet med autolat? Gikk det bra da? Nedsig med dynamo trøbbel, men er ikke så vanskelig å få ordnet Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Går greit å taue automat så lenge det er under 40km,t Jeg safer og holder rundt 20-30 siden den man tauer har dårlig brems og styring når motor ikke går så er det ikke forsvarlig å kjøre fortere Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 Gikk greit, var bare ca 5km hjemmefra @DanielStance. Gikk unna på 10-15 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 flott bil du har fått. hvordan synes du den er i forholdt til e39? kjipt med dynamohavari da,, sikker på at ikke koed har uorginale? jeg tenkte og enten bytte børster eller hele dynamoen på min e39 nå for å være på den sikre siden. børster kostet 1500 og uorginal (komplett) dynamo 2500 ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2017 Da var riktig del bestilt, blir nok sendt i morgen! Takk Ace, veldig fornøyd med bilen generelt sett! Jeg sendte Koed mail, så sparte vel 6-7000 kr på å ikke kjøpe original... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 Da er vi på vei til Tønsberg for å skru, eller, så fort delen ankommer vel å merke Kaldt som faen og snø, men hiacen kommer fram overalt Bilen starta, gikk halvveis på hengeren, døde Freakshow og eriksen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 Så ut til å være en solid bilhenger hvertfall :). Blir vel godt å få Sølvi opp å gå igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 (endret) er skikkelig biltralle det der ja ifor williams svært dråg å lang hiace å denne er jo et tog på 11-12 meter men personlig liker jeg brenderup sin tralle best lavere tyngde punkt og mere stabil på veien de store hengerene som denne og motorsport hengern til Brian James(med dekkstativ) er mere vinglette å hoppende serlig uten bil på med bil er det greit har et bedre bilde fra tidligere med samma hengern Endret Mars 5, 2017 av Djwik Chris11slett og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 6, 2017 Share Skrevet Mars 6, 2017 Har i dag fått bytta dynamo på bilen til @Shattered da den var helt fucka å er bare å hive i stål skroten vertfall etter som bolten kablene går på knakk så denne er nå oppe å går igjen tok ca 2 timer å skifte for de som lurer på det enkelt å komme til kabler fra over siden det er som på bilde men måtte av med deksel over radiator og ut med vifta samt løsne servo pumpe for å få lurt ut dynamo litt sånn knoting å banning men går seg til hadde ikke den kanten vert på ramme vanga så hadde den gått lett ut for mangla 1 cm klaring Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2017 Dette betyr at jeg har kjørt "eksen" siden søndag (til i går), og må si at jeg virkelig ikke kan forstå menneskelig tankegang noen ganger, spesielt ikke min egen! Kanskje jeg egentlig er en hårete ape E61 er veldig fungerende igjen, ingenting å klage på nå Nå starter til og med cd-spilleren (innstilling?) samtidig med bilen Helt utrolig at GS skulle ha 9000 for den samme delen (dette var vel alternativ vare, tror jeg, hos Koed) Fikk hakeslipp da jeg sjekka priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 Stabstag og endeledd foran må byttes, merker litt risting så har hatt bilen i bukk i dag. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 Lagt om til sommerhjul! Men glemt bimmers litt pga mye å gjøre i hverdagen bilder kommer. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg