Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, tennbrikket skrev:

kjedelig da sånt skjer, men har du sjekket prisene på dynamo hos koed? Jeg fikk en ny en for rundt 2500kr mener jeg å huske. Litt usikker på merket, men den lader da :) Er nok forskjell på e61 og e46 dynamo, men koed skuffer hvert fall ikke på pris. Kan hende du har mulighet for å bytte børstene hvis det er disse som er slitt? 

Kan være regulator/børster som har gått ja. Litt usikker på hvilken jeg trenger, om det er 150 eller 170A, for den på 170 koster over 6000 kr hos Koed. Og 9000 på GS :P Så fort jeg finner ut noe bestiller jeg bare, så får vi håpe det går seg til ;) M57 er M57, usikker på dynamoen, om den er lik fra E46 til E6X :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil du har fått.  hvordan synes du den er i forholdt til e39? 

 

kjipt med dynamohavari da,,   sikker på at ikke koed har uorginale?   jeg tenkte og enten bytte børster eller hele dynamoen på min e39 nå for å være på den sikre siden.   børster kostet 1500 og uorginal (komplett) dynamo 2500 ca.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er skikkelig biltralle det der ja 

ifor williams svært dråg å lang hiace å denne er jo et tog på 11-12 meter 

men personlig liker jeg brenderup sin tralle best lavere tyngde punkt og mere stabil på veien 

de store hengerene som denne og motorsport hengern til Brian James(med dekkstativ) er mere vinglette å hoppende serlig uten bil på med bil er det greit 

har et bedre bilde fra tidligere med samma hengern 

IMG_0641.JPG.925b7f7702b640421aaa01a6e9d370b9.JPG

 

 

 

 

 

 

Endret av Djwik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag fått bytta dynamo på bilen til @Shattered da den var helt fucka å er bare å hive i stål skroten vertfall etter som bolten kablene går på knakk 

så denne er nå oppe å går igjen tok ca 2 timer å skifte for de som lurer på det 

IMG_0642.thumb.JPG.e88c7ed23e460f79c385615b0f868b61.JPGIMG_0643.thumb.JPG.bf4bf89f69a428c55d87ced617461f68.JPG

enkelt å komme til kabler fra over siden det er som på bilde

men måtte av med deksel over radiator og ut med vifta samt løsne servo pumpe for å få lurt ut dynamo litt sånn knoting å banning men går seg til 

hadde ikke den kanten vert på ramme vanga så hadde den gått lett ut for mangla 1 cm klaring 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette betyr at jeg har kjørt "eksen" siden søndag (til i går), og må si at jeg virkelig ikke kan forstå menneskelig tankegang noen ganger, spesielt ikke min egen! Kanskje jeg egentlig er en hårete ape :huh:

E61 er veldig fungerende igjen, ingenting å klage på nå ;) Nå starter til og med cd-spilleren (innstilling?) samtidig med bilen :P:P

Helt utrolig at GS skulle ha 9000 for den samme delen  (dette var vel alternativ vare, tror jeg, hos Koed) :lol: Fikk hakeslipp da jeg sjekka priser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...