aanung Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Tenker å opprette et lite prosjekttråd her inne. Bilen er en sen 1995 modell 525tds med manuell. Fargen er techno violett. Dette er en bil som har hatt et hardt liv. Men forhåpentligvis kommet i rette hender. Nåværende planer: - Slipe ned og lakke opp igjen på steder hvor en av tidligere eiere har holdt på. - Av med panser-bh og fjerne sot på baklyktene. - Få inn bakseter (fortsatt i tenkeboksen der, men har ei lita datter som også vil være med å kjøre god gammel E34 ) - Få på no anna eksos? (3" hele veien nå) - Fikse en liten oljelekkasje. - Olje/filter skift. - Få inn skinnseter, eventuelt delskinn. - Andre baklykter. - Rust.... - Andre felger. (Allerede handla inn, ligger i Drammen å venter på meg) - Få på dørlister og nyrer Vil tro det kommer mer på denne lista! Fargebetydning:- Er ferdig- Holder på medSlik den er nå: Thundercoil og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Likte mye bedre etterbildene Kan bli lovende dette. Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Noen som liker hvite blinklys? nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Følger med her! Hjelper fort på helhetsinntrykket om du får på lister på sidene, original grill osv. Detaljer har mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Har sett denne et par ganger når den gikk i Bergen. Så skikkelig lurvete ut Får håpe den blir shinet opp litt i ditt eie da Fine bilder i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Morro med e34 tråd å fine planer, følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2017 Heisann folkens, ikke skjedd mye siden sist, både jeg og bilen venter på bedre vær. Tenkte på dette med US-blink, hva synes folk om det? Er vel kanskje en evig diskusjon(?) Jeg vurderer hvertfall å fjerne det fra bilen. Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Syns det er tøft, men er ikke så pent hvis det er skikkelig kraftig lys. aanung reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 Da har jeg prøvemontert ny felgan, ble bedre en originale felger hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 Oppdatering(?) Her går det smått om senn, ikke mye som har skjedd siden sist, fått på vinterdekk på felgene jeg var å henta. Morgendagen blir å reise og kjøpe seg lakk, pusse ned panseret å få lakka det opp igjen. Ellers leter jeg etter grillramme og nyrer til breifront, rop ut om du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 On 28.1.2017 at 0.31, aanung skrev: Heisann folkens, ikke skjedd mye siden sist, både jeg og bilen venter på bedre vær. Tenkte på dette med US-blink, hva synes folk om det? Er vel kanskje en evig diskusjon(?) Jeg vurderer hvertfall å fjerne det fra bilen. Ha en god helg! syns ikke noe om us blink på e34.. eller på bmw generelt. smak og behag. vil du ha det så montere du det din bil 😊 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 5 timer siden, Chris11slett skrev: syns ikke noe om us blink på e34.. eller på bmw generelt. smak og behag. vil du ha det så montere du det din bil 😊 Er allerede US-blink på den, vurderer å fjerne det. Chris11slett og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aanung Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 Ser nå at dette innlegget ikke ligger i BMW-prosjekter. Mulig å få den flytta over, eller må jeg lage ny? Noen "admin's" her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Admin kan få flyttet den En annen ting du burde gjøre for å heve inntrykket veldig er å få inn bakseter om du ikke har det allerede, og få den godkjent som personbil så du kan slenge på hvite skilter. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Var ikke denne nettopp til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå