Gå til innhold

Knutmyr's E61 2005


Knutmyr
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, awt skrev:

Skal ikke nekte for at jeg er litt misunnelig på NBT. :oops:

...men så var det det med de funksjonene som ikke støttes skikkelig, og selv om man garantert overlever det, synes jeg det er dumt å miste dette.

Mangler støtte for klima enda. Ligger i adapter men for gammel versjon i NBT enda. Ligger en zgw som skal kobles inn så jeg får oppdatert klar i garasjen. Kanskje i kveld hvis jeg kommer så langt 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være en slags fargemeny. Har helt ærlig ikke sett på den enda da alt står på auto, og jeg ikke har byttet klima panel enda :P Måtte få til NBT før jeg begynner med å klippe en kabel og lodde om :P Er vel ikke så vanskelig det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen krøp over frysepunktet i dag så ble en grundig runde ute

IMG_0377.JPG

nok salt..

IMG_0378.JPG

IMG_0382.JPG

 

IMG_0384.JPGKjemien virker

IMG_0373.JPG

På tide med en motorvask

IMG_0386.JPG

Straks litt bedre

IMG_0385.JPG

Da skal den få tørke til i morgen før den får et etterlengtet møte med roterende maskin og ull 🤓

 

Blir vel en coating når den er ferdig polert

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bakluka har fusket litt, og etter å ha funnet ut hvor pumpe sitter, var det på tide med litt service. Hadde bestilt opp litt olje og funnet ut at det går an å gjøre uten å demontere alt. Kuttet bare av låsebåndet og vippet av beholderen. Tømte og rengjorde den og koblet på to slanger på stussene. Tømte litt olje i en kopp og puttet slangene oppi. Kjørte luka opp og ned et par-tre ganger før jeg koblet av slangene igjen og fylte beholderen. Kunne ikke fylle på så mye som skulle på da jeg måtte bikke litt på den for å få den på plass igjen. Fylte opp siste og satte på plass. Hadde skaffet en ny slangeklemme. Vasket opp sølet og alt virker som det skal. Flush og oljeskift på en halvtime ca 🙃

IMG_0478.thumb.JPG.87b0a888f95c9d51aa861b076279373d.JPG

Ellers ble seter vasket med skinn rens fra Colorlock og steamet rene igjen i går. Dash og midtkonsoll ble steamet og tørket av. Skinn ble satt inn med MaxProtect ULC i kveld. 

IMG_0477.thumb.JPG.20dfde8d86ed96e23b9368a367afcd13.JPG

Sete før

IMG_0480.thumb.JPG.db97aae1371bf6eafe2337b953945c1a.JPG

Sete nettopp behandlet. Blankheten blir heldigvis borte fort

Begynner å se slutten på mellom 40 og 50 timer med shine av bilen 🤓👌🏻💯

Må få tatt noen bilder ute snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Evopower skrev:

Flott stykke arbeid! :) Hva ble brukt på listene? Folie, lakk eller plastidip?

Takker :) De ble foliert med 3M matt svart. Ble meget fornøyd med dem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfelgene må jo få seg en liten oppfriskning også

Roterende maskin med ullpad og Shine Supply Flat Top som poleringsmiddel på første runde. Hadde ikke sett så nøye på dem etter jeg kjøpte bilen, men trodde ikke de var så ripete 😝

IMG_0511.JPG

IMG_0512.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...