Knutmyr Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 5 timer siden, awt skrev: Skal ikke nekte for at jeg er litt misunnelig på NBT. ...men så var det det med de funksjonene som ikke støttes skikkelig, og selv om man garantert overlever det, synes jeg det er dumt å miste dette. Mangler støtte for klima enda. Ligger i adapter men for gammel versjon i NBT enda. Ligger en zgw som skal kobles inn så jeg får oppdatert klar i garasjen. Kanskje i kveld hvis jeg kommer så langt 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Får man da skikkelig klima visning eller bare den kjipe grå varianten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2017 Skal være en slags fargemeny. Har helt ærlig ikke sett på den enda da alt står på auto, og jeg ikke har byttet klima panel enda Måtte få til NBT før jeg begynner med å klippe en kabel og lodde om Er vel ikke så vanskelig det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2017 Tempen krøp over frysepunktet i dag så ble en grundig runde ute nok salt.. Kjemien virker På tide med en motorvask Straks litt bedre Da skal den få tørke til i morgen før den får et etterlengtet møte med roterende maskin og ull 🤓 Blir vel en coating når den er ferdig polert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Må vel ta et oljeskift på bakluka snart da 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2017 Fikk en til å fikse litt på de blanke listene rundt rutene mens jeg driver å polerer bilen.. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 Endelig fått på første lag med coating, MaxProtect UNC-V1 👌🏻 Legge andre lag, MP UNC-R i morgen 😎 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 5, 2017 Share Skrevet Mars 5, 2017 Jeg liker både fargen og felgene dine! Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 30 minutter siden, Otis skrev: Jeg liker både fargen og felgene dine! Kommer mer frem fargen nå som den er blank igjen 😉 Gleder meg til å få på sommerfelger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2017 Bakluka har fusket litt, og etter å ha funnet ut hvor pumpe sitter, var det på tide med litt service. Hadde bestilt opp litt olje og funnet ut at det går an å gjøre uten å demontere alt. Kuttet bare av låsebåndet og vippet av beholderen. Tømte og rengjorde den og koblet på to slanger på stussene. Tømte litt olje i en kopp og puttet slangene oppi. Kjørte luka opp og ned et par-tre ganger før jeg koblet av slangene igjen og fylte beholderen. Kunne ikke fylle på så mye som skulle på da jeg måtte bikke litt på den for å få den på plass igjen. Fylte opp siste og satte på plass. Hadde skaffet en ny slangeklemme. Vasket opp sølet og alt virker som det skal. Flush og oljeskift på en halvtime ca 🙃 Ellers ble seter vasket med skinn rens fra Colorlock og steamet rene igjen i går. Dash og midtkonsoll ble steamet og tørket av. Skinn ble satt inn med MaxProtect ULC i kveld. Sete før Sete nettopp behandlet. Blankheten blir heldigvis borte fort Begynner å se slutten på mellom 40 og 50 timer med shine av bilen 🤓👌🏻💯 Må få tatt noen bilder ute snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 Og ferdig Fått nye nyrer. Alle pærer i hovedlys skiftet. Nye skilt kommer mandag. tobiasw og Evopower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 Flott stykke arbeid! Hva ble brukt på listene? Folie, lakk eller plastidip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 34 minutter siden, Evopower skrev: Flott stykke arbeid! Hva ble brukt på listene? Folie, lakk eller plastidip? Takker De ble foliert med 3M matt svart. Ble meget fornøyd med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Veldig bra! Lekker den fargen der! Knutmyr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 Sommerfelgene må jo få seg en liten oppfriskning også Roterende maskin med ullpad og Shine Supply Flat Top som poleringsmiddel på første runde. Hadde ikke sett så nøye på dem etter jeg kjøpte bilen, men trodde ikke de var så ripete 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå